۰

همکاری اپل با WWF برای احیای جنگل های کشور چین

بازدید 964

DSCF1659.0.0

اپل همکاری خود را با سازمان جهانی حافظت از حیات وحش (World Wildlife Fund) در چین آغاز نموده تا برای بهره گیری از منابع مورد نیاز برای بسته بندی محصولاتش، بتواند از جنگل هایی مناسب بهره گرفته و رشد دوباره این مناطق را نیز تضمین کند. اپل می خواهد تاثیر قابل توجهی بر کاغذ مصرفی در جهان گذاشته و هدف از همکاری با WWF، حفاظت از یک میلیون هکتار جنگل است.

در یک گفتگوی خبری، آقای Lo Sze Ping مدیرعامل WWF گفت: «این همکاری باعث می گردد تا شرایط محیط زیست کشور چین ارتقا یابد.» وی همچنین چین را بزرگترین صادر کننده چوب خوانده و اذعان دارد که نحوه استفاده از منابع باید به شکل بهیه درآید.اپل نیز خاطرنشان نمود که برنامه های بیشتری برای ایجاد منابع انرژی تجدید پذیر در این کشور دارد. تیم کوک می گوید: «تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انتشار کربن و گازهای گلخانه ای را در کارخانه ها کاهش دهیم. این اتفاق یک روزه نخواهد افتاد و در حقیقت سال ها نیز به طول خواهد انجامید اما کاریست بسیار مهم که باید انجام شود و اپل نیز منابعی را در دست دارد که می تواند به محقق شدن این هدف، کمک کند.»

اپل این هدف را در سر می پروراند که به زودی، تمام بخش های خود را در همه نقاط جهان با استفاده از انرژی تجدیدپذیر اداره کند. این شرکت سه هفته پیش، مزرعه ای پوشیده از پنل های خورشیدی را با قدرت ۲۰ مگاوات در استان سیچوان چین افتتاح نمود که گفته می شود قادر است انرژی تمام اپل استورهای واقع در کشور یاد شده را تامین نماید.اپل و یا بهتر است بگوییم تیم کوک، به شدت به بهبود شرایط زیست محیطی اهمیت می دهد و در ماه گذشته نیز گزارش زیست محیطی خود و همچنین عملکردش در این خصوص را منتشر نمود؛ در آن گزارش اپل گفته بود که می خواهد دگرش آب و هوایی را به شکل کامل متوقف سازد.

منبع:theverge

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.