۰

بهره مندی گلکسی S6 سامسونگ از تکنولوژی متفاوت برای آنتن دهی

بازدید 1006

xsignalstrength1.jpg.pagespeed.ic.D2jVUqIjDy

سال گذشته و همزمان با عرضه ی دو تلفن هوشمند سامسونگ به بازار که مجهز به بدنه ی یکپارچه ی فلزی بودند، اخباری در رسانه های مختلف انتشار یافتند که خبر از ضعف آنتن دهی آن دو یعنی گلکسی A5 و A3 می دادند.

تا به امروز شایعات اشاره به این موضوع داشته اند که گلکسی S6 یا همان موبایل پرچمدار بعدی کره ای ها نیز از قابی تمام آلومینیومی بهره مند خواهد بود و ظاهراً کمپانی تولید کننده از مشکلات محصولات پیشین خودش درس گرفته و تصمیم دارد از رخ دادن مجدد آنها در یکی از مهم ترین تلفن های هوشمند بعدیش جلوگیری نمایند.

در همین راستا گفته می شود سامسونگ برای رفع مسئله ی مورد بحث به جای استفاده از آنتن های LDS (تراش مستقیم لیزری) که تا کنون در محصولات مختلفش از آنها استفاده می کرده است، به نوع دیگری از آنتن با عنوان FPCB (مدارهای چاپی منعطف) روی آورده تا بتواند این قطعه را در بین اجزای داخلی محصول و در جاهایی که بهترین و بیشترین سیگنال ممکن را می توان رد و بدل کرد جای دهد.

گمان می رود گلکسی S6 در روز دهم اسفند ماه سال جاری و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی گردد و لذا تا آن روز باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی کره ای دیگر چه تدابیری را برای شگفت زده کردنمان اندیشیده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.