۰

نامه خداحافظی دراپ باکس (Dropbox) برای کاربران!

بازدید 1086

دراپ باکس برای بسیاری از کاربران کامپیوتر و ابزار های هوشمند نامی کاملا آشنا است. این سرویس Cloud محبوب و دوست داشتنی با رابط کاربری بسیار ساده توانسته محیطی مناسب برای به اشتراک گذاری و ذخیره فایل ها در فضای ذخیره سازی Cloud را فراهم کرده و باری از دوش کاربران بردارد. همین محبوبیت نیز باعث شد تا دراپ باکس سرویس های مختلف دیگری از جمله نرم افزار Mailbox و ابزاری برای آپلود عکس ها به صورت خودکار را نیز معرفی کند. با این حال به نظر میرسد برخی تصمیمات این کمپانی نتایج دلخواه را در بر نداشته و در نهایت دراپ باکس مجبور شده تا نامه های خداحافظی برای کاربرانش ارسال کند!

یکی از نامه ها به نرم افزار Mailbox برای گوشی های هوشمند و تبلت ها مربوط می شود که در زمام عرضه توانست چند راهکار جالب و نو برای چک کردن ایمیل ها به نمایش بگذارد. دراپ باکس اعلام کرده این نرم افزار از ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ دیگر قابل دسترس نخواهد بود! جالب است بدانید که دراپ باکس نرم افزار Mailbox را پیش از این به قیمت صد میلیون دلار خریداری کرده بود و حالا به این نتیجه رسیده که باید با آن خداحافظی کند.

ابزار Carousel نیز برای آپلود خودکار عکسهای گوشی و تبلت به فضای دراپ باکس طراحی شده بود نیز قرار است برخی قابلیت های کلیدی  خود را در خود نرم افزار دراپ باکس مجتمع کرده و از ۳۱ مارس ۲۰۱۶ بازنشسته می شود. البته دراپ باکس اعلام کرده عکس های آپلود شده توسط این نرم افزار، همچنان در فضای دراپ باکس در دسترس خواهند بود.

دراپ باکس در سال های اخیر توانسته جایگاه خوبی بین کاربران بیابد، اما سازمان ها و ادارت بیشتر سراغ راه حل های دیگر همچون آنچه توسط گوگل، مایکروسافت و به تازگی باکس (Box) می روند. دراپ باکس نیز به نظر می رسد قصد دارد تمرکز خود را روی بهبود ساختار خود برای کاربرد های اداری و سازمانی قرار داده و انرژی خود را صرف امور دیگر نکند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.