۰

گلکسی نوت ۷ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد

بازدید 1681

وب‌سایت واردات و صادرات هند Zauba به تازگی لیستی را منتشر کرده که اطلاعات تازه‌ای دربارۀ گلکسی نوت ۷ به ما می‌دهد. این لیست، ضدآب بودن دستگاه و مجهز بودن آن به اسکنر عنبیۀ چشم را تایید می‌کند. تنها نکته‌ای که کمی ما را متعجب کرده، اندازۀ ۶ اینچی دستگاه است که با اطلاعات قبلی مغایرت داشته و به نظز می‌رسد اشتباه باشد. بیشتر اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که گلکسی نوت ۷ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی امولد با رزولوشن QHD خواهد بود. همچنین این لیست بار دیگر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی این فبلت را تایید کرده است.

galaxy-note-7-710x428-2-710x428

قبلا نیز شایعه شده بود که گلکسی نوت ۷ همانند برادران کوچکترش یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. هفتۀ گذشته یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی دوربین برای دستگاه SM-N930F از سمت کرۀ جنوبی وارد هند شده بود، بنابراین ظاهرا این خبر درست است. بر اساس لیست منتشر شده، دوربین گلکسی نوت ۷ همانند دیگر پرچمداران سامسونگ از فناوری‌هایی مانند لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری بهره می‌برد و احتمالا اندازۀ کانونی آن نیز ۱٫۷ خواهد بود. این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند در شرایط نوری کم عکسهایی باکیفیت به ثبت برساند.

cama-a

گلکسی نوت ۷ به پردازندۀ اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در آمریکا و چین، و اکساینوس ۸۸۹۳ در مناطق دیگر مجهز خواهد شد. این فبلت ۴ گیگابایت رم خواهد داشت، به علاوه حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیۀ چشم نیز باهم وظیفۀ محافظت از دستگاه را بر عهده خواهند داشت. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۷ خواهند بود. نکتۀ جالب توجه دیگر در فبلت جدید سامسونگ، رابط کاربری جدید Grace UX است که قرار است همراه با اندروید مارشمالو روی این فبلت نصب شود. گلکسی نوت ۷ کمتر از ۱۰ روز دیگر به طور رسمی در نیویورک معرفی خواهد شد. نظر شما دربارۀ این فبلت چیست؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.