۰

پاناسونیک موبایل Eluga Turbo را رسما معرفی کرد

بازدید 1135

کمپانی ژاپنی پاناسونیک چندان برای اسمارت فون های خود شهرت ندارد و هر سال فقط تعداد محدودی تلفن هوشمند تولید نموده و بخش اعظمی از آن را نیز به بازار آسیا عرضه می کند.این کمپانی که در اواسط دی ماه دوربین هوشمند لومیکس CM10 را معرفی نمود، امروز نیز از موبایل جدید خود به نام Eluga Turbo در هند رونمائی کرده است.

Panasonic-Eluga-Turbo_1-1

از مشخصات دیوایس یاد شده می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسلی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته باید اضافه کنیم این دستگاه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد.

Panasonic-Eluga-Turbo_2

قلب تپنده تلفن هوشمند یاد شده را یک چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی تشکیل داده و باتری اش نیز ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. از دیگر امکانات این موبایل باید به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، شبکه ۴G LTE، نسخه ۵٫۱ اندروید و رابط کاربری FitHome پاناسونیک اشاره کرد. بدنه آن نیز ۱۴۲٫۴×۷۱٫۲×۶٫۹۵ میلی متر اندازه دارد.

قاب اطراف بدنه ی Eluga Turbo پاناسونیک از جنس فلز انتخاب گشته که در زیبایی ظاهری آن بسیار تاثیر داشته. این در حالیست که دو بخش پشت و جلوی دستگاه از جنس شیشه هستند و کلیدهای صدا و پاور در سمت راست و درگاه سیم کارت در سمت چپ آن تعبیه شده اند.

این موبایل از دو روز دیگر در سه رنگ طلایی، رز گلد و نیلی و با قیمت ۱۰۹۹۹ روپیه معادل ۱۶۳ دلار در هند عرضه خواهد گشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.