۰

منتظر Aspire V17 Nitro با سنسور دوربین ۳D باشید

بازدید 1066

acer-as-vn7-791-black-edition-15-710x434

ایسر، یکی دیگر از شرکت های تایوانی است که در چند سال اخیر به خوبی توانسته با تولید و عرضه لپ تاپ های با کیفیت و قیمت رقابتی نامی برای خود دست و پا کند. با عرضه سری V3 این برند به بازار کشورمان که از سخت افزار مناسب و البته قیمت خوب بهره می برد، بیش از پیش نام ایسر بر سر زبان ها افتاد و شاهد فروش فوق العاده این مدل بودیم. حال شاهد معرفی مدل دیگری از این کمپانی با مشخصات خوب و طراحی زیبا هستیم. در ادامه با معرفی این لپ تاپ همراه ما باشید.V17 Nitro مدل جدید لپ تاپ های ایسر است که قرار است تا چند هفته دیگر روانه بازار شود.

443060-acer-aspire-v15-and-v17-nitro-black-edition

مثل همه لپ تاپ های دیگر که از کمپانی های مختلف در مدت اخیر معرفی شده اند V17 Nitro نیز به سری ۹۰۰ کارت گرافیک های Nvidia مجهز شده است. ایسر برای این لپ تاپ از کارت گرافیک خوب و قدرتمند (GeForce GTX 960M (4GB GDDR5 استفاده کرده است که قطعا برای انجام بازی های سنگین نیز رضایت بخش است. V17 Nitro به پردازنده مرکزی Intel Core i7-4720HQ مجهز شده است. با پردازنده های مرکزی و گرافیکی قدرتمند و به روزی که برای این مدل در نظر گرفته شده است نگرانی از بابت انجام کارهای گرافیکی و برنامه نویسی و … نخواهید داشت.

aspire-v15-nitro-black-edition-vn7-591backlit-keyboard

ایسر برای ذخیره سازی اطلاعات شما نیز ۲ گیگابایت هارد درایو از نوع HDD در نظر گرفته است. برای اجرای سریع تر و بهتر ویندوز و برنامه های آن یک هارد درایو ۲۵۶ گیگابایتی نیز از نوع SSD در کنار حافظه اصلی قرار داده شده است. میزان رم دستگاه نیز ۸ گیگابایت خواهد بود که قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را خواهد داشت.V17 Nitro از صفحه نمایش بزرگ و ۱۷٫۳ اینچی با رزولوشن FHD بهره مند است که قطعا لذت انجام بازی ها را دوچندان خواهد کرد.

cvAW1Q2

از نکات قابل توجه در این لپ تاپ باید به وجود سنسور دوربین ۳D به کار گرفته شده در آن اشاره کرد که قطعا نگاه برخی کاربران را به سوی خود جلب می کند. به نظر می رسد این بار قیمت در نظر گرفته شده از سوی ایسر برای این مدل کمی بالا است. شما برای داشتن این لپ تاپ باید ۱۵۴۰ یورو بپردازید.اما ایسر کانفیگ دیگری نیز برای این مدل روانه بازار خواهد کرد که با تعدیل قطعات به کار رفته در آن، قیمت آن نیز کاهش پیدا کرده است.

در این کانفیگ Intel Core i7-4720HQ جای خود را به Intel Core i7-4710HQ داده است. میزان حافظه ذخیره سازی نیز نصف شده و به ۱ ترابایت رسیده است. این مدل از کارت گرافیک GTX 860M 2GB استفاده می کند و دیگر خبری از سنسور ۳D دوربین نیست. تنها میزان رم است که دست خوش تغییر نشده است و روی همان ۸ گیگابایت مانده است.قیمت در نظر گرفته شده برای این کانفیگ  ۱۱۶۰ یورو است یعنی ۳۸۰ یورو کمتر از برادر قدرتمند تر از خودش.باید دید آیا ایسر با V17 Nitro می تواند در بازار رقابت با برند هایی همچون لنوو، ایسوس، دل و … حرفی برای گفتن داشته باشد و یا خیر؟

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.