۰

معرفی نسخه جدید سری Tomb Rider با نام Rise of the Tomb Raider

بازدید 1148

Tomb Rider

یکی دیگر از عناوین مهم و پرسر و صدایی که در کنفرانس امشب مایکروسافت در نمایشگاه E3 به نمایش در آمد، نسخه جدید سری Tomb rider بود. بعد از بازسازی موفق Crystal Dynamic از سری خاطره انگیز تومب رِیدر در سال گذشته، امشب و در خلل برگزاری کنفرانس مایکروسافت، دنباله‌ای بر این بازسازی معرفی شد. نسخه قبلی این بازی در سال ۲۰۱۳،‌ یکی از موفق‌ترین عناوین سال گذشته به شمار می‌رود که عملکرد موفقی برای جلب مخاطبین تازه و معرفی ابعاد جدیدی از شخصیت محبوب این سری قدیمی داشت. حالا نوبت به نسخه جدید با نام Rise of the Tomb Raider رسیده است تا گیمرها را بار دیگر در دل ماجراجوی‌هایی جدید لارا کرافت قرار دهد.

مایکروسافت تاریخ انتشار بازی را تعطیلات سال ۲۰۱۵ اعلام نموده است و هنوز هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با انحصاری بودن عنوان یا عرضه آن برای کنسول‌های دیگر یا PC اعلام نشده است.  در صورت انتشار مطالب بیشتر، این مطلب بروزرسانی خواهد شد و اطلاعات جدید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.newsit.ir/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-e3″ target=”blank” ]برای مشاهده تمامی مطالب نمایشگاه E3 اینجا کلیک کردید[/button]

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.