۰

با Blackview BV6000 آشنا شوید؛ یک گوشی ضد ضربه‌ و مقرون به صرفه‌ی قدرتمند

بازدید 1741

به طور معمول، کمپانی‌های مختلف سعی بر باریک و سبک کردن گوشی‌های تولیدی خود دارند و در این بین کمتر اسمارت فونی می‌توان یافت که از مقاومت خوبی برخوردار باشد و بیشتر کاربران از کیس‌های محافظ برای تقویت و استحکام بخشیدن به گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. امروز می‌خواهیم شما را با یک گوشی هوشمند جدید و قدرتمند آشنا کنیم که برای کاربرانی تدارک دیده شده که به استحکام گوشی خود اهمیت زیادی می دهند.

1461898164191009-835x412

Blackview BV6000 یک اسمارت فون قدرتمند است که از جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید مارشمالو ۶٫۰ بهره می‌برد. نمایشگری ۴٫۷ اینچی دارد و در قلب خود تراشه‌ی ساخته دست مدیاتک را جای داده است. گوشی‌ای با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم که مجهز به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای مدل MTK6755 با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز می‌باشد.

Blackview BV600 از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک به همراه فلش LED و همچنین دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی دارای شیشه ی گوریلا گلس بوده و همچنین از ویژگی ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه برخوردار است. بلک ویو BV6000 مجهز به سنسور فشار اتمسفری و قطب نما نیز می‌باشد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود.

1461898155742073

آزمایش‌های انجام گرفته بر روی Blackview BV6000 نشان می‌دهد که این گوشی فشار آب عمیق را به راحتی دوام می‌آورد و شما قادر خواهید بود که در زیر آب به فیلم برداری بپردازید. همچنین این گوشی برای کسانی که علاقه‌مند صعود به ارتفاعات کوهستانی هستند گزینه‌‌ی مناسبی می‌باشد چرا که یکی از ویژگی‌های بلک ویو BV6000 توانایی تحمل فشار اتمسفری است.

بی وی ۶۰۰۰ از استحکام فوق العاده‌ای برخوردار است و شرایط سخت آب و هوایی را به خوبی دوام می‌آورد، چرا که بدنه‌ی آن از ترکیب فلز و پلاستیکی ساخته شده که کمپانی سازنده مدعی شده در نوع خود بهترین است. البته در دورانی که تولید گوشی هایی با ضخامت ۷ تا ۸ میلی متر به امری عادی تبدیل شده است، از یک گوشی ۱۸ میلی متری باید هم چنین انتظاری داشت.

بلک ویو BV6000 در سه رنگ سبز، زرد و مشکی ارائه می‌شود.

Blackview BV6000 به تازگی رونمایی شده و هنوز فروش آن آغاز نشده، اما با این حال فروشگاه گیربست پیش فروش این گوشی را با قیمت ۲۱۹٫۹۹ دلار آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کرده و وارد صفحه‌ی این فروشگاه شوید و همچنین برای اطلاع  از تخفیفات جدید این فروشگاه نیز می‌توانید از این لینک دیدن فرمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.