۰

راهنمای delete کردن اکانت facebook

بازدید 1083

facebook-logo-reversed

ما به عنوان یک کاربر شهر مجازی می توانیم از شبکه های مختلف نظیر فیس بوک استفاده کنیم. از شبکه هایی نظیر فیس بوک استفاده می کنیم، پست می نویسیم، عکس آپلود می کنیم و شروع به فعالیت می کنیم و ناگهان تصمیم می گیریم خود را از این شهر مجازی دور کنیم. اما شاید بارها در رسانه ها و سایت های مختلف آموزشی شنیده باشید که امکان حذف کامل اکانت فیس بوکی نیست! شاید تا قبل از این اینگونه تصور می شد اما امروز ما به شما شاید می دهیم طی اقدامی اکانت خود را به طور کامل حذف کنید.

شما می توانید به دو صورت اکانت خود را از دنیای فیس بوک حذف کنید. روش غیرفعال کردن در واقع روشی است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی، اکانت و محتویات آن را دور از دسترس کاربران قرار دهید و هر بار که خواستید دوباره وارد آن شوید و اکانت را فعال کنید. اگر قصد مهاجرت از فیس بوک به طور موقت دارید به شما deactive کردن را پیشنهاد می کنیم که روشش به صورت زیر است:

به بخش تنظیمات فیس بوک خود بروید و گزینه Security را از سمت چپ کلیک کنید تا صفحه Security Settings باز شود. به انتهای آن دقت کنید:

روی گزینه ای که مشخص شده است و در کادر نارنجی قرار دارد کلیک کنید تا روند غیرفعال کردن فیس بوکتان را در دست گیرید:

بعد از این باید با پیام زیر مواجه شوید:

11

در اینجا علت خارج شدن از فیس بوک را مشخص می کنید و می توانید با کلیک بر گزینه confirm و بعد وارد کردن کلمه عبور خود اکانت خود را غیر فعال کنید. اما اگر واقعا فیس بوک را مفید نیافته اید می توانید به راحتی، کلیه محتوا و اکانت خود را حذف کنید.  تنظیمات محدودیت Timeline و تگ ها در facebook می تواند برای شما بسیار مفید باشد

اما فیس بوک توصیه می کند قبل از هرچیز یک کپی از اطلاعات وارد شده تان را در اختیار بگیرید. خود فیس بوک یک کپی از اطلاعاتتان را با دانلود کردن در اختیارتان قرار می دهد.

برای این کار بعد از دی اکتیو شدن وارد اکانت شوید و از بخش تنظیمات و گزینه download محتوایتان را دانلود کنید. و بعد اقدام به حذف کنید.

برای حذف هم کافیست روی لینک انتهای این مقاله کلیک کنید و بعد از باز شدن لینک به صورت زیر:

Delete Account

با کلیک بر روی کادر آبی می توانید وارد مرحله نهایی حذف اکانت خود شوید:

Delete Account1

اینجا باید با وارد کردن پسورد و کلمه امنیتی ok را بزنید :

Delete Account33

بعد از ok زدن به شما هشداری داده می شود که اکانت شما غیر فعال شده است و تا ۱۴ روز دیگر اگر اکانت را مجددا فعال نکنید حذف خواهد شد. بدین صورت اگر قصد بازگشت دارید فقط دو هفته فرصت دارید و در غیر اینصورت بعد از ۱۴ روز به طور اتوماتیک اکانت شما حذف خواهد شد.

هشدار: توجه کنید که بعد از حذف شدن به هیچ طریق اکانت و اطلاعات شما قابل بازیابی نخواهد بود.

برای ورود به صفحه حذف اکانت فیس بوک کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.