۰

آیا Moves و FACEBOOK با هم شریک می شوند

بازدید 1004

همانطور که می دانید فیس بوک یکی از شبکه های پر رفت و آمد است که شرکت های وابسته به آن هم هر روز سعی دارند بر پیشرفت آن تلاش کنند. اگر به رویدادهای فیس بوکی دقت کرده باشید یکی از امکانات آن فروشگاهی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید از آن محصولات مورد علاقه تان را خریداری کنید و حتی به عنوان هدیه برای سایر کاربران فیسبوکی ارسال کنید.

Moves APP

اما این روزها خبر از خرید برنامه تناسب اندام توسط فیس بوک به گوش می رسد! این خبر در رسانه ها با این عنوان پخش شده که فیسبوک دوباره دست به جیب شده تا محصولاتی برای فروشگاهش خریداری کند! اما آیا واقعا چه هدفی باید پشت خرید یک اپلیکیشن تناسب اندام و رد یاب تناسب اندام باشد ؟

Moves APP

این اپلیکیشن که Moves نام دارد این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند، با نصب آن روی گوشی هایشان سنسورهای گوشی را در اختیار گرفته، و میزان چربی سوزی و کالری سوزی شان را مورد محاسبه قرار دهند و تناسب و سلامت اندام خود را تضمین کنند.

البته در بسیاری از رسانه ها مشاهده کردیم که نوشته شده بود: این برنامه قصد دارد با توان بالا به طور مستقل به رقابت با سایر اپلیکیشن ها و برنامه ها و گجت های تناسب اندام بپردازد و هیچ قصدی ندارد که با شراکت فیس بوک و یا هر شرکت دیگری این مسیر را طی کند!

Moves APP

 اما اینکه Moves چقدر از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفته است باید بگوییم که نرم افزار Moves هم اکنون به میزان ۴ میلیون بار برای کاربران آیفون و اندروید دانلود شده است.این برنامه قرار است در فروشگاه تناسب اندام فیس بوک قرار بگیرد و با توجه به خیل زیادی از افرادی که از این فروشگاه دیدن می کنند فروش خوبی عاید خود کند.همانطور که می دانید فیس بوک اخیرا واتس اپ را هم خریداری کرده و ظاهرا قصد دارد کلکسیون اپلیکیشن های پر بازدید را خریداری کند و دور هم جمع کند!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.