۰

چگونه از وبسایت فول اسکرین شات بگیریم؟

بازدید 1062

حتما تا به حال دیدید طراح‌های سایت، نمونه کارهای خود رو بصورت اسکرین شات کامل از صفحه سایت به نمایش گذاشتن و از خودتون سوال کردید با استفاده از چه ابزاری تونستن از صفحه سایت اصطلاحا عکس بگیرن!؟ با Print Screen ویندوز فقط میشه از صفحه ای که مشاهده میشه عکس گرفت و با محدودیت ابعاد مواجه هستیم.

shot-20160126-1949-14rcoed

وب سایت Web Capture ابزار بسیار ساده ای را در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آن بتوان از هر صفحه وبی عکس و یا به اصطلاح اسکرین شات گرفت و با فرمت‌های متفاوت ذخیره کرد.

وارد ویسایت Web Capture شوید و در همان صفحه اصلی در فیلد Enter the URL of the page you want to capture آدرس وبسایتی که می‌خواهید از آن عکس بگیرید تایپ کنید، از قسمت Choose the file format you want نوع فایلی که می‌خواهید ذخیره شود را انتخاب و کلید Capture web page‌ را فشار دهید. حتی این امکان وجود دارد که با نگه داشتن موس روی کلید Capture Me و کشیدن آن روی آدرس وبسایت مورد نظر، از صفحه عکس بگیرید.

در صفحه بعد تصویر کوچکی از وبسایت مورد نظر را خواهید که با کلیک بر روی View می‌توانید تصویر را در ابعاد کامل مشاهده و یا با کلید بر روی Download‌ تصویر مورد نظر را دانلود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.