۰

فلش‌های جدید آب نباتی اپیسر

بازدید 1039

کمپانی اپیسر اخیرا یک فلش جدید با نام StripedCandy یا آبنبات راه راه را ارائه نموده  که این محصول روانه بازارهای دیجیتالی کشور شده است. این فلش مموری موبایل که برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخته شده، ظاهری شبیه به آبنبات دارد ، ظرفیت های مختلفی داشته و می‌تواند یک هدیه مناسب برای دوستانتان باشد.

برای استفاده از این فلش تنها کافی است که AH170 را به گوشی یا تبلت خود متصل نموده و ویدئو، عکس و هر محتوای دیگری را بدون نیاز به لپ‌تاپ یا هر سیستم واسط دیگری، به ابزارهای موبایل منتقل کنید.

 این فلش مموری در ظرفیت‌های مختلف عرضه شده تا پاسخگوی نیاز کاربران گوناگون باشد. در ساخت بدنه این محصول از ژل سیلیکونی استفاده شده تا جلوه زیبایی داشته باشد.
فلش StripedCandy در ظرفیت‌های مختلف شامل ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و با آن می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی و یا تبلت خود رابه میزان زیادی افزایش دهید.

 این محصول در دو رنگ نارنجی و سبز عرضه شده است و می‌تواند بهترین هدیه برای دوستان و اعضای خانواده شما باشد.

AP-OTG-Mobile-Flash-Ah170-01

همانطور که می‌دانید ظرفیت استاندارد اغلب گوشی‌های هوشمند برابر با ۱۶ گیگابایت است که این میزان فضا، کاربر را در ذخیره‌سازی انواع اپلیکیشن، ویدئو و عکس با محدودیت روبرو می‌کند.با در نظر داشتن همین مسأله نیز کمپانی اپیسر سری جدیدی از فلش‌ مموری‌های خود را عرضه کرده که مستقیما و بدون نیاز به سیستم واسط به گوشی و تبلت شما متصل شده و امکان ذخیره‌سازی هرگونه فایل الکترونیکی از قبیل کتاب، موسیقی و فیلم را فراهم می‌کند.
برای استفاده از این فلش هم کافی است که آن را به انواع گوشی و یا تبلت اندرویدی سازگار با فناوری OTG متصل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات خود را منتقل کنید و از اشتراک‌گذاری محتوی دیجیتال (نظیر ویدئو کلیپ و عکس) با دوستانتان لذت ببرید.

فلش-پلیر-آبنباتی

یک آداپتور USB هم همراه با این فلش در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که پس از اتصال به StripedCandy آن را به یک فلش USB 2.0 بدل می‌کند و سپس می‌توانید آن را به کامپیوتر یا هر ابزار USB دیگر متصل نمایید.این محصول با گارانتی لایف تایم توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه شده و قابل خریداری است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.