۰

آشنایی با CM Storm، صفحه کلید و موس گیمینگ مقرون به صرفه کولر مستر

بازدید 990

حتما پیش آمده که صفحه‌کلید و موس‌های گیمینگ را دیده و دوست داشته باشید یکی از آنها را خریداری کنید، اما قیمت بسیار بالایشان باعث شده تا از تصمیم خود منصرف شوید. اما نگران نباشید، شرکت مطرح Cooler Master تصمیم به عرضه‌ی صفحه‌کلید و موس گیمینگ مقرون به صرفه کرده است تا همه‌ی گیمرهای رایانه‌های شخصی بتوانند از انجام بازی‌های ویدیویی بر روی رایانه‌های خود لذت ببرند.

b33d6a0121e221f060fae41236b93074_XL

این صفحه‌کلید و موس که در یک بسته با نام برند CM Storm عرضه می‌شود، از طراحی شیک و به نوعی اکشن برخوردار هستند که به خوبی می‌توانند به مخاطب خود انرژی و اشتیاق زیادی انتقال بدهند. صفحه کلید دارای اندازه‌ای استاندارد است و جنس بدنه آن از  لاستیک با نقش و نگاری برجسته است. تمامی دکمه‌های رسانه‌ای بر روی این صفحه کلید وجود دارد و دکمه‌ی ویندوز نیز از روی آن حذف شده است. همچنین نور پس‌زمینه‌ی صفحه کلید دارای ۷ رنگ سفید،آبی روشن، زرد، صورتی، سبز، قرمز و آبی تیره است که همه‌ی آن‌ها دارای حالتی به نام «تنفس» در هنگام کار هستند.

در کنار این صفحه‌ کلید، یک موس Avango 3035 با سنسور اپتیکال قرار دارد که دارای دقتی بالغ بر ۳۵۰۰ نقطه بر اینچ است. کاربر می‌تواند این دقت را بین ۵۰۰ تا ۳۵۰۰ در سطح دلخواه خود قرار دهد. بر روی موس نیز نور LED کار شده است که همان تعداد رنگ روی صفحه کلید را دارا است.

Cooler Master با آن‌که هنوز قیمت نهایی این محصول خود را که به گفته‌اش، محصولی مقرون به صرفه برای گیمرها است، مشخص نکرده، اما انتظار نمی‌رود که قیمتی بیش از ۴۰ دلار داشته باشد.

منیع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.