۰

پیام رسان سروش

بازدید 1870

سروش نام برنامه پیام رسان ایرانی جدیدی است که به تازگی و برای مبارزه بر سلطه پیام رسان های خارجی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با پیام رسان سروش در ادامه با ما همراه باشید…

mobi.mmdt.ott2

برنامه سروش در تمامی کشورهای جهان قابل استفاده می‌باشد و به همین دلیل در آغاز برنامه شما توانایی انتخاب زبان انگلیسی یا فارسی را دارید. بعد از انتخاب زبان طبق تمامی پیام رسان ها باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد تائید بمانید. بعد از تائید حساب کاربری به صفحه اطلاعات حساب وارد می‌شوید و در این صفحه باید نام و وضعیت خود را وارد کنید. بعد از انجام این عملیات وارد صفحه اصلی پیام رسان سروش می‌شوید.

mobi.mmdt.ott2

در این صفحه شما با ۴ گزینه ی کاربران ، گفتگوها  ، مکالمات و کانال ها  مواجه خواهید شد. در بخش کاربران شما می‌توانید با دوستانتان که از پیام رسان سروش استفاده می‌کنند صحبت کنید. در بخش دیگر یا همان گفتگوها شما قادر به مشاهده تمام مکالمات خود و دیگر اعضای پیام رسان سروش هستید. قسمت بعدی یا کانال ها بخشی است که در پیام رسان تلگرام نیز موجود است ولی در این برنامه تمام افراد توانایی ساخت کانال را ندارند و فقط کانال های رسمی مانند کانال های افراد شاخص یا برنامه های تلویزیونی موجود است. آخرین بخش که مکالمات نام دارد هنوز قابل دسترسی نیست و در نسخه کامل سروش این قابلیت نیز افزوده می‌شود.

بخش فروشگاه استیکر را می‌توان قسمتی جدید برای یک پیام رسان ایرانی دانست ولی استیکرها کیفیت قابل قبولی را ندارند و هنوز به استیکرهای بیشتر و جذاب تری برای کامل شدن این بخش نیاز است. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و برای رقابت با پیام رسانی مانند تلگرام باید گرافیک برنامه به اندازه زیادی ارتقا پیدا کند.تا اینجای کار آرزوی موفق شدن این پیام رسان پوچ بوده است و توان رقابت با رقبای خارجی در این برنامه دیده نشده است ولی سروش به همین سادگی هم کنار نمی‌رود.

دانلود از کافه بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.