۰

گلکسی J1 نسخه ۴G با پردازنده ۲ هسته ای معرفی شد

بازدید 855

gsmarena_0032

حدود ۲ هفته پیش٬سامسونگ پایین رده سری J1 را معرفی نمود و هم اکنون علاقه مندان قادر به خرید این دستگاه هستند. اما امروز سامسونگ هند٬ بروزرسانی دستگاه با پردازنده بهتر و قوی تر همراه با پشتیبانی از خطوط مخابراتی ۴G را عرضه کرد. در ادامــــــــه برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه با نیوزآی تی همراه باشید.

همگان انتظار داشتند که امسونگ برای سری J1 مدل های مختلفی در نظر گیرد که اینگونه شد. امروز سامسونگ هند خبر ارائه مدلی تازه از این دستگاه با پردازنده بهتر و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت موبایل بر بستر ۴G خبر داد. این دستگاه با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی WVGA عرضه میشود. یک پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی با ۷۶۸MB رم از دیگر مشخصات این پایین رده است.همچنین شما در این دستگاه ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهید داشت که قابل افزایش است.

دوربین پشت این دستگاه ۵ مگاپیکسل است و همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم٬ قابلیت ۴G نیز در این دستگاه قرار دارد. دو سیم کارته بودن٬ باطری ۱,۸۵۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندورید کیت کت ۴٫۴ از دیگر مشخصات این دستگاه است.

این دستگاه با روپه هند INR 9,990 قیمت خواهد داشت که به دلار حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود. شما اگر بخواهید دستگاهی با حدود این مشخصات بگیرید٬ آیا J1 در لیست شما جا خواهد داشت؟!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.