۰

تست استقامت باتری اسمارت فون های Galaxy A5 و A5 Duos سامسونگ

بازدید 1102

Galaxy A5

در این مقاله تصمیم داریم تا نتایج ازمون های انجام شده در باب باتری دستگاه تک سیمکارته و دو سیمکارته تلفن Galaxy A5 سامسونگ را ارائه دهیم. نتایج در هر سه بخش آزمون ما برای هر دو دستگاه تلفن برابر بوده است، بنابراین قابلیت دو سیمکارت مهم نبوده و بر عمر باتری اثر چندانی ندارد.

اولین بخش آزمون، مکالمه است که Galaxy A5 duo فوق الهاده بوده است، چنانکه مدت زمان ۱۸ ساعت و دو دقیقه را به نام خود ثبت کرد. این دو دستگاه به مدت زمان ۴ ساعت از HTC Desire 820 و Desire 816 و نزدیک به ۷ ساعت از Motorola Moto G 2014 بیشتر دوام آورده اند، اما اندکی از Samsung Galaxy A3 و Sony Xperia C3 Dual عقب مانده اند.این قسمت از آزمون بدون توسل به حالت Ultra power saving mode سامسونگ انجام شده است. در نتیجه حتی اگر توان باتری شما کم باشد، برای برقراری تماس تلفنی طولانی مدت، دستگاه گلکسی سامسونگ تضمین شده می باشد.

talk

دومین بخش آزمون، وبگردی است که دستگاهها امتیاز خوب ۱۱ ساعت و نیم را کسب کرده اند. این تقریبا دو برابر مدت زمان Motorola Moto G 2014 است، بهتر از HTC Desire 820 می باشد، بعلاوه با HTC Desire 816 و Sony Xperia C3 Dual تقریبا همتراز است. باز هم جفت گوشی های سامسونگ نتایج بسیار خوبی را کسب کرده اند.

web

مرحله بعدی آزمون، پخش ویدئو است. دو دستگاه مدت زمان ۹:۱۸ ساعت را ثبت کرده اند که در میانه رقبای خود قرار گرفته اند. بعبارتی از Sony Xperia C3 Dual و HTC Desire 816 عقب مانده، اما از دیگر رقبا جلو زده است، و بازهم نتایج خوب بوده است.

video

در نهایت دستگاه Samsung Galaxy A5 در حالت استندبای ۲۵۰ ساعت و Galaxy A5 Duos به مدت ۵۰ ساعت کمتر از برادر تک سیمکارته خود مقاومت کرده است. رتبه استقامت گوشی تک سیمکارته سامسونگ، ۷۴ ساعت برآورد شده است و مدل دو سیمکارته نیز ۶۹ ساعت برآورد شده است.

gsmarena_001_aagsmarena_002_aa1

منبع : gsmarena

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.