۰

کورنینگ می گوید نسل جدید شیشه ضدخش Phire، با یاقوت کبود رقابت خواهد کرد

بازدید 1052

xDSC_4883.0.jpg.pagespeed.ic.b0GE2YE51X

چند ماه پیش کمپانی Corning نسل جدید معروف ترین محصول خود بنام ۴ Gorilla Glass را رونمایی کرد. کمپانی یاد شده گفته بود که نسل جدید گوریلا گلس مقاومت بسیاری داشته و در استفاده ی روزانه کاربران و در صورت افتادن از دست آنها، عملکردی بسیار مطلوب از خود به جای می گذارد.

از آنجا که مدت زمان کمی از ارائه ی این نسل از شیشه های ضدخش کورنینگ می گذرد، هنوز تولیدکنندگان زیادی از آن بهره نمی گیرند و می توان سامسونگ را یکی از مشتریان فعلی آن نام برد؛ کورنیگ به آینده ی نسل چهارم از شیشه های ضد خش و ضربه ی خود بسیار امیدوار است. اما خبر جالب تر اینکه امروز Cnet در گزارشی خبر از پروژه جدید این کمپانی به نام Phire داد، محصولی که می آید تا درجه مقاومت لایه ی ضد خش کورنینگ را از استاندارد های یاقوت کبود هم بالا تر ببرد.

در زمان عرضه ی آیفون ۶، بسیاری معتقد بودند که اپل از مرحله ی شیشه ضد خش کورنینگ عبور خواهد کرد و به سراغ استانداردی بالاتر، یعنی یاقوت کبود خواهد رفت. اپل حال تایید کرده که صفحه نمایش ساعتش که در ماه آوریل به بازار عرضه می گردد از اجزای کاملا ضد ضربه تهیه شده است. بسیاری امیدوار بودند تا یاقوت کبود در نهایت سر از آیفون در آورد اما ورشکستگی ناگهانی کمپانی همکار آنها به نام GT باعث شد تا این امید نقش بر آب شود. کورنینگ اما از علاقه ی عمیق اپل به یاقوت کبود مطلع است و حال تلاش نموده تا محصولی با همان درجه کیفی تولید نماید تا همکاری چندین ساله اش را با کوپرتینو حفظ کند.

iPhone6crack

کورنینگ تمام تلاشش را به کار گرفته تا جایگاه خود به عنوان بزرگترین تامین کننده شیشه های ضد خش در میان تولید کنندگان را از دست ندهد.

کورنینگ از این موضوع به خوبی اطلاع دارد که یاقوت کبود اگرچه در برابر ایجاد خش بر روی صفحه نمایش مقاومت بی نظیری نشان می دهد، اما در برابر افتادن و خرد نشدن، استحکام لازم را ندارد و همین موضوع هیچگاه برای کابران مورد قبول نخواهد بود. استفاده کنندگان از تلفن های همراه هوشمند در خصوص حفاظت و سالم نگه داشتن صفحه نمایش های بسیار با کیفیت خود حساس هستند؛ به آمار فروش برچسب های ضد خش و ضد ضربه بنگرید، آن هم در عصری که کورنینگ سخن از ضد خش بودن لایه های به کار رفته در اسمارت فون ها می زند. این شرکت ادعا دارد به جای اینکه شرکت های سازنده یکی یکی به سوی یاقوت کبود مهاجرت کنند، با پروژه ی جدید Phire قادر است در جایگاهی بایستد که هم در برابر خش ها مقاومت خود را به سطح یاقوت کبود برساند و هم مشکلات آن را نظیر خرد شدن در صورت افتادن نداشته باشد.

به نظر می رسد شیشه های تولید شده در پروژه ی Phire می تواند از پس ملاقاتی ناگهانی با کف پیاده رو جان سالم به در ببرد و یا حتی در صورتی که در کنار اسمارت فون خود در جیب، کلید حمل می کنید، می توانید خیالی آسوده از بابت خط و خش های احتمالی بر روی صفحه نمایش خود داشته باشید.

در صورتی که ادعا های کورنینگ جامه عمل به خود بپوشند، این شرکت خواهد توانست خود را به عنوان تامین کننده شیشه های نمایشگر آیفون های بعدی، برای سالها به ثبت رساند و از سوی دیگر همکاری اش را با سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند افزایش دهد. آنگونه که شرکت مورد بحث خبر داده، تصمیم دارد در ماه ها آینده این محصول را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.