۰

با پدال هوشمند، فعالیت های ورزشی و سارق دوچرخه را تعقیب کنید

بازدید 1121

اگر دزدیده شدن دوچرخه ها در شهر شما امری معمول به شمار می رود، با نصب پدالی به نام Connected Cycle خیال خود را از بابت دوچرخه ی خود راحت کنید. این پدال دارای GPS و GPRS بوده و هر زمان که دوچرخه از جلوی درب منزل تکان بخورد،‌ با تلفن به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. از طرفی این محصول فعالیت های ورزشی شما را تعقیب کرده و با تلفن همراهتان هماهنگ می شود و در صورت به حرکت درآمدن دوچرخه، نوتیفیکیشن اخطار آن به اطلاع شما خواهد رسید.

Connected_Cycle_pedal

این پدال به دلیل سنگینی اش،‌ برای ورزشکاران حرفه ای که قیمت گزافی هم برای سبکی دوچرخه خود پرداخته اند مناسب نخواهد بود. البته از مزیت های آن نیز میتوان به عدم نیاز به تعویض باتری یا شارژ آن اشاره کرد. انرژی این محصول از رکاب زدن تامین شده و تیم توسعه دهنده این محصول اذعان دارد که یک ساعت سواری با دوچرخه به اندازه ی چند هفته شارژ‌ این وسیله را تامین خواهد کرد.

سازندگان همچنان ابراز می دارند که حدودا دو سال بر روی توسعه ی این تکنولوژی کار کرده و قصد دارند با گارانتی دو ساله و رنگ های متنوع آن را وارد بازار نمایند. چیزی که مشخص نیست قیمت این محصول است.

در زمان معرفی این پدال و هنگام تست آن موقعیت یاب و سنسور سنجش فعالیت های ورزشی آن به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار کرد. اگر روزی دوچرخه که این دستگاه بر روی آن نصب است دزدیده شد،‌ حداقل می توانید فعالیت های ورزشی سارق با خودتان را مقایسه کنید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در اینجا  مشاهده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.