۰

نمایشگرهای جدید شارپ به هر شکل و ظاهری که مشتری بخواهد ساخته می شود !

بازدید 897

شرکت مشهور شارپ از ابتکار جدید خود پرده‌برداری کرد. این ابتکار جدید استفاده از تکنولوژی‌های متفاوت جهت ساخت یک صفحه‌نمایش با فرم دلخواه است که می‌تواند به شکل بالقوه دگرگونی صفحه‌نمایش ابزارها و وسایل الکترونیکی آینده را به همراه داشته باشد.در سال‌های اخیر چندین نمونه از از صفحه نمایش‌های با فرم جدید به بازار آمده است. مانند صفحه‌نمایش‌های انحنادار سامسونگ Gear Fit و همچنین شکل دایره وار موتو ۳۶۰ موتورولا در راه، اما تکنولوژی شارپ می‌تواند ما را چندین قدم جلوتر از طرح‌های فعلی سوق دهد.
BqZNGG9CIAAwLlq

این تکنولوژی نه تنها قاب دوری صفحه‌نمایش را کوچک‌تر می‌کند، که راه را برای تولید انواع و اقسام اشکال باز می‌کند. شارپ امروز تصاویری از بهره‌گیری سیستم جدید در خودروها را منتشر کرد. در تصاویری که در خبر ملاحظه می‌کنید، قالب جدید صفحه‌نمایش اجازه جاگیری آن را در کنار قسمت‌های انحنادار اتومبیل می‌دهد.

Sharp-Free-Form-Display-1

اگرچه شارپ تنها در تصاویر منتشره بر روی اتومبیل تأکید بیشتری داشت، اما این شرکت تأکید کرد که چنین صفحه‌نمایش‌هایی می‌توانند در گجتهای پوشیدنی کوچک و اسمارت‌فون‌ها نیز حضور فعالی داشته باشند. تصور کنید روزی در هنگام خرید یک گوشی ماژولاری، نوع صفحه‌نمایش آن را نیز خودتان انتخاب کنید!
منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.