۰

تلفن هایی به صورت ویدئو پروژوکتور ۴۲ اینچی

بازدید 1241

ayane-pico

آیا تاکنون در یک جلسه کاری نیاز به یک پروژکتور برای ارائه مطالب برای همه افراد داشتید؟ آیا تا به حال در جمع دوستان نیاز به یک تلویزیون برای پخش عکس های سفرتان به مناطق شمالی پیدا کرده اید؟ شرکت بین المللی Conplex هنگ کنگ امیدوار است که وعده ی رفتن به یک جلسه کاری و توانایی داشتن برای ارائه مطالب در هر دیواری و یا نمایش تصاویر زیبای سفرتان در جمع دوستان را جامه ی عمل بپوشاند و این امر محقق نمی شود مگر با محصولی از این شرکت به نام MagicOn Ayane smartphone.

 این تلفن هوشمند پروژکتوری، ابعادی به اندازه ۱۳*۶۵*۱۲۵٫۵ میلی متر دارد و می تواند دو سیم کارت را همزمان پشتیبانی کند. این تلفن در دو رنگ سیاه و خاکستری و با یک صفحه نمایش چهار اینچی با قابلیت تماس چند انگشت همزمان و کیفیت تصویر ۸۰۰ *۴۸۰ پیکسل طراحی شده است. قدرت محاسباتی و عملیاتی این تلفن به وسیله یک پردازش گر ۱٫۲ گیگا هرتزی دو هسته ای، چیپست MTK 6589، یک گیگابات حافظه اصلی RAM و همچنین ۴ گیگابات حافظه جانبی تأمین می شود. این محصول قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD را نیز دارا می باشد. علاوه بر اینها، سیستم عامل اندروید نسخه ی ۴٫۲، ماژول وایرلس نسخه ی ۸۰۲٫۱۱b/g/n و یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری این محصول را پشتیبانی می کنند. نیاز های تصویر برداری نیز در این محصول به وسیله یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه به همراه فلش و یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تأمین شده است.

تلفن هایی که صورت ویدئو پروژوکتور 42 اینچی

در قسمت بالای این تلفن هوشمند، یک پیکو پروژکتور نصب شده که محصول شرکتTexas Instruments Digital Light Processing technology می باشد. مشخصات این پیکو پیوژکتور بدین شرح است: قابلیت تنظیم دستی فاصله ی کانونی، قدرت خروجی ۳۵ لومن، کیفیت تصویر ۴۸۰*۶۴۰، نسبت کنتراست تصویر ۱۰۰۰:۱، صد درصد سیستم رنگی NTSC و نیز امکان انتقال تصویر بر روی هر نوع دیواری تا اندازه ۴۲ اینچ.

با تمام این توضیحات قیمت این دستگاه کمتر از مدل های تلفن های هوشمند سامسونگ، اچ تی سی و یا اپل نیست، با این حال وجود این تکنولوژی پروژکتور در این دستگاه قابل ذکر و توجه می باشد. تلفن هوشمند MagicOn Ayane قیمتی برابر با ۴۹۹ دلار دارد. وسایل جانبی از جمله سه پایه و کنسول بازی با فناوری بلوتوث نیز قابل خریداری است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.