۰

چه کسانی شما را از لیست فیسبوکشان حذف کرده اند ؟

بازدید 1044

Unfriend

شاید برای شما ضروری باشد که بدانید کدام یک از دوستانتان شما را از لیست دوستانش حذف کرده است و به اصطلاح شما را Unfriend کرده است.اما چاره کار چیست ؟! چاره کار استفاده از یک پلاگین ( افزونه ) رایگان است ! افزونه Unfriend Notify افزونه ای رایگان برای مرورگرهای محبوب موزیلا فایر فاکس و گوگل کروم است که شما را در صورتی که از لیستِ دوستانِ ؛ اقوام ؛ آشنایان و دوستانتان حذف شدید شما را مطلع می سازد.

بدون شک باید اذعان کنم که اگر افزونه Unfriend Notify نبود ؛ شما باید وقت گران بهای خود را صرف می کردید تا به یافتن این که کدام یک از دوستانتان شما را از لیست دوستانش حذف کرده است بپردازید و لیست دوستان آن ها را مدام زیر و رو کنید و به طبع هم کاری حوصله سر بر می باشد و هم کاری زمان بر ! پس از این که افزونه Unfriend Notify را با موفقیت نصب نمودید ؛ در قسمت فوقانی لیست دوستانتان ؛ لینکی تحت عنوان نام ” Lost Friends ” مشاهده خواهید کرد.در کنار لینک Lost Friends شما عدد هایی را خواهید دید.آن عدد ها شمارنده و در حقیقت تعداد افرادی هستند که شما را Unfriend کرده اند ! حتی اگر زمانی که در محیط مرورگرهای موزیلا فایر فاکس و گوگل کروم در حال وب گردی در وب سایت های دیگری به غیر از فیسبوک هستید ؛ افزونه Unfriend Notify هرگونه تغییر و تحول در لیست دوستان را به شما سریعا گوشزد می کند و شما را از این حیث بی خبر نمی گذارد.

در پایان باید اضافه کنم که این افزونه رایگان است و نصب پیچیده ای ندارد و تنظیمات خاصی را نیز به همراه ندارد ؛ کافیست پس از دریافت و نصب ؛ از افزونه Unfriend Notify لذت ببرید.

دریافت افزونه “  Unfriend Notify  ” برای مرورگر موزیلا فایرفاکس

دریافت افزونه “  Unfriend Notify  ” برای مرورگر گوگل کروم

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.