۰

کیبرد Swype برای iOS 8 منتشر شد

بازدید 1412

چهارشنبه، Nuance اعلام کرد که کیبرد معروف و محبوب خود، یعنی Swype هم اکنون برای کاربران iOS 8 در دسترس است. این کیبرد فوق العاده کارامد، تا امروز فقط برای کسانی که نسخه مخصوص توسعه دهندگان iOS 8 را نصب کرده اند در دسترس بود، اما با انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل، انتظار می رود این کیبرد در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. 

Swype - Keyboard

یکی از بهترین قابلیت های اضافه شده در iOS 8، چیزی نیست جز امکان اضافه کردن کیبرد های شخص ثالث، که از مدت ها پیش برای کاربران اندروید در دسترس بود. آیفون، آیپد و آیپاد تاچ ها که به آخرین نسخه سیستم عامل اپل به روزرسانی شده باشند، قادر به استفاده از این کیبرد خواهند بود. کیبرد مذکور همچنین از قابلیت هایی مانند نشانه گذاری هوشمند، پیش بینی کلمه ی بعدی و دایره لغات هوشمند تطبیقی بهره می برد. این دایره لغات هوشمند، با یادگیری کلمات و عباراتی که کاربر بیشتر از همه استفاده می کند، با پیشنهاد دادن آن ها سرعت تایپ را افزایش می دهد. 

کیبرد Swype برای iOS با همراه ۵ تم مختلف و پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی منتشر می شود؛ و به گفته توسعه دهنده آن زبان های دیگری نیز در آینده به آن اضافه خواهد شد. قیمت این کیبرد محبوب ۹۹ سنت قیمت خواهد داشت و می توانید به محض نصب iOS 8 از آن استفاده کنید. 

[symple_callout button_text=”دانلود از اپ استور” button_color=”gray” button_url=”https://itunes.apple.com/us/app/swype-keyboard/id916365675?mt=8″ button_rel=”nofollow”][/symple_callout]

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.