۰

فروش محصولات سامسونگ در آمریکا از اپل پیشی گرفت

بازدید 1031

IMG_4143-w600

پر مخاطب ترین سیستم عامل تلفن همراه در دنیا اندروید است و سامسونگ از این بابت سود بسیاری می برد. سهم سامسونگ از ۲۵۷ میلیون تلفن همراه فروخته شده در فصل گذشته اندکی بیشتر از ۸۲ میلیون است.

عمده فروش محصولات سامسونگ در دو منطقه ایالات متحده آمریکا و آسیای جنوبی بوده. آسیای جنوبی، خانه سامسونگ، آوردگاه تولیدکنندگان مطرح بسیاری است اما سامسونگ به خوبی توانسته گلیم خود را از آب بیرون بکشد. در ایالات متحده نیز پس از فروش ناموفق پرچمدار قبلی، حالا شاهد رشد گلکسی اس ۶ هستیم.

قطعا هزینه های میلیون دلاری سامسونگ در زمینه تبلیغات نتیجه بخش بوده، به حدی که توانسته در خاک اپل، از آیفون ۶ پیشی بگیرد. این مسئله ممکن است در فصل مالی آینده متفاوت باشد؛ با عرضه آیفون بعدی، فروش اپل دوباره قدرت خواهد گرفت اما فعلا سامسونگ در این بازار می تازد و با گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج سردمدار بازار است.

در اواسط ماه آوریل، آیفون ۶ هنوز هم پرطرفدارترین تلفن همراه در ایالات متحده بود اما گذر زمان، قدرت تبلیغات و کیفیت مناسب پرچمدارهای جدید سامسونگ مبارزه را به سود کره ای ها چرخانده. سامسونگ در منطقه آسای جنوبی موفق به فروش ۵٫۵ میلیون واحد تلفن همراه شده.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.