۰

لنوو تلفن هوشمند Phab Plus خود را رسما معرفی کرد

بازدید 1033

چندی پیش خبرهایی را در مورد وجود یک دستگاه ۶٫۸ اینچی برای شما منتشر کردیم که گفته می شد توسط لنوو ساخته شده و مجوزهای لازم را نیز از سازمان TENAA چین دریافت کرده است.

حالا این تلفن هوشمند به صورت رسمی با نام Lenovo Phab Plus رونمایی شده و به زودی از طریق اپراتورهای چاینا موبایل، چاینا تلکام و چاینا یونیکام در این کشور عرضه می گردد.

lenovo-phab-plus-with-6-8-inch-fhd-display-snapdragon-615-launches-in-china-490224-8

این موبایل غول پیکر قرار است که به قیمت ۴۰۶ دلار به فروش برسد و تاکنون هیچ حرف و سخنی در مورد عرضه جهانی آن از سوی شرکت سازنده اش به میان نیامده.

در مورد امکانات و مشخصات کلی این دستگاه هم باید بگوییم که یک نمایشگر ۶٫۸ اینجی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۴ppi برای آن در نظر گرفته شده است.

توان پردازشی این فبلت از طریق یک چیپست ۱٫۵ گیگاهرتزی تامین می گردد که یک پردازنده گرافیکی Adreno 405، دو گیگابایت رم و همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است.

دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی اش ۵ مگاپیکسلی است و انرژی مورد نیازش هم از طریق یک باتری ۳۵۰۰ میل آمپر ساعتی تامین می گردد.

llcoolpay

اندروید ۵٫۰ از قبل روی Lenovo Phab Plus بارگذاری گردیده و رابط کاربری وایب برایش در نظر گرفته شده. صدای ساراند این دستگاه نیز از طریق تکنولوژی Dolby Atmos آن تامین می گردد که کیفیت عالی را دبرای کاربرانش به ارمغان می آورد.

این فبلت همچنین به طور همزمان از دو سیم کارت، استاندارد ارتباطی ۴G LTE، وای فای، بلوتوث، GPS و پورت ارتباطی میکرو یو اس بی پشتیبانی می کند. قطر بدنه این موبایل برابر با ۷٫۶ میلی متر و وزنش نیز ۲۲۰ گرم اعلام شده که بیش از اندازه سنگین به نظر می آید.

این دستگاه در قالب رنگ های متنوعی شامل خاکستری، آبی، صورتی و نقره ای عرضه می گردد و بدر کل تنوع رنگی بسیار خوبی دارد.

منبع:phonearena

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.