۰

تولید محتوا و اپلیکیشن های بومی، از جمله اولویت های امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

بازدید 1645

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه، اولویت های وزارتخانه ی متبوعش در سال جاری را بر شمرده و اظهار داشته است تلاش برای تکمیل شبکه ی ملی اطلاعات، تولید محتوای بومی و اپلیکیشن، اولویت های وزارت ارتباطات در سال جاری خواهند بود.

وی در ادامه گفته است مدیران و مسئولان حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در کنار ارائه ی خدمات مناسب و با کیفیت مناسب و پاسخگویی مناسب، توجه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید محتوا و ارزش افزوده داشته باشند. از دیدگاه ایشان توجه به این حوزه ها زمینه ساز ایجاد کسب و کار های نوین، شغل و افزایش سطح درآمد و در نهایت شکوفایی و توسعه می شود.

محمود واعظی در سخنان خود اظهار کرده است: «رتبه ی ایران باید در منطقه و جهان در زمینه ی خدمات الکترونیکی ارتقا پیدا کند که این ارتقا نیازمند توسعه ی شبکه است. پروژه ی توانا برای توسعه ی شبکه، در دستور کار وزارت ارتباطات است و برای نخستین بار تمام تجهیزات این پروژه داخلی است. پروژه ی دیگر برای توسعه ی شبکه ی داخلی نیز پروژه ی تدبیر است».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در در ارتباط با تقویت پوشش شبکه های موبایلی نیز عنوان کرده است: «در این زمینه شبکه ی رومینگ ملی راه اندازی شده است که با استفاده از آن در مکان هایی که یکی از اپراتور ها پوشش ندارد، می توان با اپراتور دیگر آنتن دهی شبکه ی تلفن همراه را تقویت کرد».

واعظی در خصوص اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری نیز گفته است: «در این طرح مشترکان هر یک از شبکه ها می توانند با کمترین هزینه، اپراتور تلفن همراه خود را با حفظ شماره تغییر دهند و این کار به این دلیل صورت گرفته که مشترکان بتوانند در صورت نارضایتی از خدمات هر یک از اپراتور ها، شبکه ی خود را تغییر دهند که در نهایت این موضوع به ایجاد رقابت بین اپراتور ها منجر می شود و در نهایت کیفیت خدمات رسانی را بالا خواهد برد».

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.