۰

پاناسونیک از بلوری پلیر UB700 با قابلیت پخش ۴K و قیمت رقابتی پرده برداشت

بازدید 1338

پاناسونیک پیش از این یک بلوری پلیر ۴K را به بازار عرضه کرده بود که ۶۹۹ دلار قیمت داشت و به همین دلیل خارج از دسترس بسیاری از خریداران قرار می گرفت. این شرکت بر همین اساس در نمایشگاه IFA اعلام کرده قصد دارد محصول مشابه دیگری را با نام UB-700 و قیمت ۵۰۰ یورو (معادل حدود ۵۶۰ دلار) رونمایی نماید.

بلوری پلیر UB700 از نظر خصوصیات اشتراک زیادی با مدل گرانتر DMP-UB900 دارد و از امکانات آن می توان به قابلیت پخش با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه، پشتیبانی از HDR، پخش فایل های صوتی رزولوشن بالا (با فرمت WAV, FLAC, DSD, ALAC) و امکان استریم ویدیو های ۴K اشاره کرد.

phpor1qeu-w600

بر همین اساس باید بگوییم عمده ترین تفاوت محصول جدید با مدل گرانتر، عدم پشتیبانی از پخش صدای فراگیر ۷٫۱ کاناله و عدم برخورداری از گواهی THX به حساب می آید.

در حقیقت باید بگوییم پاناسونیک مدل UB700 را به عنوان رقیبی برای UBD-K8500 در نظر گرفته که در حال حاضر با قیمت حدود ۳۰۰ دلار به فروش می رسد. Xbox One S نیز رقیب دیگری است که با قیمت ۲۹۹ دلار از قابلیت پخش بلوری ۴K پشتیبانی می کند و احتمالاً این محصول هم در تلاش پاناسونیک برای کاهش قیمت مدل پیشین نقش داشته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.