۰

اپلیکیشن جستجوی گوگل می تواند ذکر نام شما در فضای وب را از طریق ایمیل اطلاع دهد

بازدید 1702

همان طور که می دانید، سرویس اعلان های گوگل با نام «Google Alerts» از سال ۲۰۰۳ فعال است، اما معمولاً اگر فردی بخواهد در مورد پروفایل آنلاین خود اطلاعاتی به دست آورد، اقدام به جستجوی نامش می کند. بنابراین فعال کردن این سرویس چندان ضروری به نظر نمی رسد.

google_stay_in_the_loop_0-600x450

ظاهراً ساکنین مانتن ویو قصد دارند این عمل را ساده تر کرده و هر زمان که اشاره ای به نامتان در فضای وب می شود، به راحتی شما را مطلع سازند.

در همین راستا، به تازگی اگر نام خودتان را در اپلیکیشن گوگل جستجو کنید، البته به شرط اینکه وارد حساب کاربری خود شده و گزینه «ذخیره سازی فعالیت های وب و اپلیکیشن» را نیز فعال کرده باشید، در پایان نتایج جستجو ابزارک جدیدی برای شما به نمایش در می آید که از طریق آن می توانید به راحتی «اعلان های گوگل» را برای خود فعال سازید.

تفاوت Google Alerts و جستجوی عادی، این است که گزینه اول نتایج بسیار بهتری را به شما نشان می دهد. همچنین در سرویس فوق می توانید تنظیمات مختلفی را فعال کنید، مثلاً تعداد ایمیل های دریافتی، انواع منابع، زبان ها و مناطق مختلف، دسترسی به بهترین نتایج یا کل محتوا، و آدرس ایمیلی که اعلان ها به آن ارسال می شود. بنابراین «اعلان های گوگل» را می توان زیرساخت این ابزارک جدید دانست.

برای استفاده از سرویس یاد شده، زمانی که روی این ابزارک با نام «Stay in the loop» کلیک کنید، اپلیکیشن جستجو شما را به صفحه Google Alerts منتقل می کند و در آنجا اسمتان را داخل گیومه نشان می دهد. سپس با اعمال تنظیمات مورد نظر و فشردن دکمه «Create Alert» می توانید اعلان های گوگل را برای خود فعال سازید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.