۰

پیام رسانی آنلاین با قابلیت تماس صوتی در Talkray

بازدید 1246

اپلیکیشن پیام رسان Talkray یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای گفتگوهای آنلاین در اندروید و iOS است که با پشتیبانی از ویژگی‌هایی همچون تماس صوتی موفق به جلب توجه کاربران شده است.

unnamed

Talkray اپلیکیشنی محبوب در دو پلت‌فرم اندروید و iOS است که با دارا بودن اصلی‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز یک پیام رسان، موفق به جلب توجه بیش از ۱۰ میلیون کاربر (تنها در پلی استور) شده است. این اپلیکیشن تمامی امکانات مهم را مانند تماس صوتی، ساخت گروه و … پشتیبانی می‌کند. در Talkray شما قادر به برقراری تماس صوتی با دوستان خود خواهید بود که در تجربه‌ای که ما در استفاده از آن داشتیم، شاهد سرعت بالا و کیفیت بسیار خوبی در این زمینه بودیم. البته تماس صوتی با توجه به سرعت و قیمت فعلی اینترنت تنها در بین قشر خاصی از جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد با این حال اگر به دنبال اپلیکیشنی مناسب برای گفتگوی آنلاین با دوستان خود هستید، Talkray می‌تواند این امکان را با کیفیت عالی و بدون قطعی در اختیار شما قرار دهد. گفتگوی آنلاین متنی نیز به لطف اموجی‌های موجود و امکان شخصی سازی محیط چت و تصویر زمینه به بهترین شکل ممکن قابل انجام است و مشکلی را در این زمینه مشاهده نخواهید کرد.

45ce359a-1198-4488-984a-4334e585b97d

در Talkray شما قادر به ارسال عکس، ویدئو و پیام صوتی خواهید بود. قبل از ارسال نهایی تصاویر یک Editor کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید به کمک آن، افکت‌های متنوعی را روی عکس مورد نظر اعمال کرده یا حتی توسط ابزار Doodle روی آن نقاشی کنید و سپس آن‌ها را برای شخص مورد نظر بفرستید. Talkray از تماس‌های صوتی گروهی نیز پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توانید حداکثر تا ۲۵ نفر به طور همزمان به یکدیگر مکالمه‌ی صوتی داشته باشید. البته این ویژگی برای کاربران عادی چندان کاربردی نخواهد بود و بیشتر جهت برگزاری کنفرانس‌ها و جلسه‌های کاری از آن استفاده خواهد شد. این اپلیکیشن کمترین استفاده را از حجم اینترنت و همچنین رم دستگاه خواهد داشت که همین موضوع باعث اجرای روان آن حتی در گوشی‌های قدیمی‌تر بوده و می‌توانید از گفتگوی آنلاین خود در محیطی روان و یکدست لذت ببرید.

Talkray در اندروید ۱۰ و در آیفون ۳۰ مگابایت حجم دارد که حجم بسیار مناسبی به حساب می‌آید و امکان دانلود آن برای تمام کاربران وجود خواهد داشت. پیش نیاز اجرای آن نیز اندروید ۴ و iOS7 بوده و در صورتی که دستگاه شما دارای این نسخه از پلت فرم است می‌توانید توسط لینک‌های زیر اقدام به دانلود آن کنید.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از تماس صوتی
  • کیفیت بسیار عالی در تماس‌های صوتی
  • وجود ادیتور داخلی برای تصاویر

نکات منفی

  • نبود امکان تماس تصویری
  • نبود امکان ارسال فایل‌‌

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود از مایکت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.