۰

رونمایی Freetel از موبایل اندرویدی جدید خود به نام Rei

بازدید 2722

فریتل همین هفته در کنفرانس جهانی موبایل یا همان MWC بارسلون از دستگاه اندرویدی جدیدی پرده برداشت که به احتمال زیاد در کنار چند تلفن هوشمند دیگر از سری سامورایی این شرکت، راه خود را به بازار آمریکا باز خواهند کرد.

اگر پیش از این چیزی از فریتل نشنیده بودید، باید به آگاهی شما برسانیم که این شرکت، یکی از تولید کنندگان نسبتاً جدید موبایل است که مقرش در کشور ژاپن و کارش تولید موبایل های اقتصادی است. فریتل در رویداد CES امسال که در ماه ژانویه برگزار شد اعلام کرد قصد دارد محصولاتش را به آمریکا و اروپا نیز صادر کند.

این شرکت حالا در رویداد MWC از Rei رونمایی کرده است؛ موبایلی مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD، پردازنده ی هشت هسته ای (احتمالاً مدیاتک)، با ۲ گیگابایت رم و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری. تلفن مذکور با اسلات MicroSD عرضه خواهد شد، بنابراین می توانید حافظه ی آن را از ۳۲ گیگابایت داخلی خودش ارتقا دهید. Rei با بهره گیری از اندروید ۶.۰ ظاهری شبیه آیفون ۶s دارد و تنها کمی لبه های آن به نسبت آیفون تیز تر هستند. این دستگاه از دکمه ی هوم فیزیکی بهره می گیرد که شباهت زیادی به دکمه ای دارد که روی موبایل های گلکسی سامسونگ به چشم می خورند.

پوشش پشتی Rei از جنس آلومینیوم است و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی نیز روی آن جای دارد. برای جلوی آن نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. پوشش آلومینیومی آن در چهار رنگ عرضه خواهد شد که بسته به بازاری که در آن عرضه می شود ممکن است متفاوت باشد. از تصویری که برای معرفی آن منتشر شده مشخص است که این چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و رنگ دیگری شبیه رزگلد خواهند بود.

فریتل تاریخ دقیق عرضه ی Rei را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود تلفن هوشمند مذکور در کنار چند دستگاه دیگر، در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۶ به آمریکا وارد شوند. قیمت آن نیز هنوز اعلام نشده است اما می توان انتظار داشت طرفداران آن با قیمت مناسبی مواجه خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.