۰

تلفن هوشمند وایب شات لنوو رونمایی شد

بازدید 1255

xVIBE_Shot_Family_01-1.jpg.pagespeed.ic.WDautqM8hf

در کنگره جهانی موبایل، هم اصحاب رسانه و هم مخاطبانشان منتظر شنیدن خبرهای تازه در مورد تلفن های هوشمند جدید هستند و این یعنی MWC بیشتر حول موضوع ارتباطات می گردد.اما در برخی موارد هم تولید کننده ای تصمیم می گیرد رویکردی متفاوت را در ساخت یک تلفن هوشمند در پیش بگیرد که نتیجه یا به موفقیت آن می انجامد یا اینکه شکستی سنگین را بر دوش آن می گذارد.

جدیدترین تلفن هوشمندی که دقیقا در چنین موقعیتی قرار گرفته وایب شات از لنوو است، محصولی که به اعتقاد شرکت سازنده اش برای آنهایی ارائه گردیده که به دنبال موبایلی با حس و ظاهری مانند دوربین هستند.

شرکت مورد بحث حتی اعلام کرده که وایب شات بهترین قابلیت های یک دوربین و تلفن همراه را در خود دارد و اظهار داشته که این محصول ترکیبی بی نقص از امکانات عکاسی در سطح حرفه ای و یک اسمارت فون را فراهم نموده.

آیا واقعا همینطور است؟ بگذارید که نگاهی داشته باشیم به امکانات این تلفن هوشمند.این موبایل دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است که مجهز به یک لنز ۶ تکه، لرزشگیر اپتیکال تصویر وحسگر BSI برای تصویربرداری در نور کم بوده و یک نرم افزار اختصاصی هم برای ویرایش عکس های برای آن در نظر گرفته شده.

در مورد سخت افزار این محصول هم باید بگوییم که یک نمایشگر فول اچ دی IPS، چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، (با امکان ارتقاء ظرفیت از طریق درگاه میکرو اس دی) و آبنبات چوبی اندروید برای این محصول که ۱۴۵ گرم وزن دارد در نظر گرفته شده.

لنوو اعلام کرده که تلفن هوشمند مورد بحث از اواسط خرداد ماه سال جدید و در قالب رنگ های قرمز، خاکستری و سفید و با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.