۰

بازی جدید مزرعه داری از سازندگان فروت نینجا : Top Farm

بازدید 1636

com.vostu.minifazenda2

Halfbrick برای موبایل گیمرها نیازی به معرفی ندارد. استودیوی سازنده Fruit Ninja و Jetpack Joyride، در بازی جدیدش به سراغ سبکی محبوب و پرطرفدار رفته: سبک زیبا و سرگرم کننده مزرعه داری.

Top Farm شما را به یک روستای دل انگیز می برد تا با مراقبت از حیوانات و کشت و کار گیاهان، لذت زندگی بدون تشویش و بی آلایش روستایی را تجربه کنید.

x1234.jpg.pagespeed.ic.WUGDqhcomu

یکی از خوبی های بازی های مزرعه داری این است که اصلا بابت مورد حمله قرار گرفتن نگرانی ندارید. درست مثل زندگی در یک روستای باصفا، در چنین بازی هایی هم آرامش دارید و شاید بزرگترین چالشی که با آن مواجهید، نهایتا گرسنه ماندن مرغ و خروس و گاو و گوسفندهای شماست!

Top Farm از هر نظر که به آن نگاه کنیم یک بازی مزرعه داری معمولیست مانند بقیه بازی های این سبک. حیوانات و محصولات زراعی، درختان میوه، نان و شیرینی و کلوچه و سیستم خرید و فروش دقیقا همان چیزهایی هستند که در بازی های مشابهی مثل Hay Day دیده ایم.

5678

البته یک سری تفاوت های جزئی هم در بازی می بینید. مثلا گاوها را می توانید در چمن زارهای مزرعه رها کنید تا برای خودشان آزادانه بچرند و درختان را باید خودتان آبیاری کنید. یک سری دستگاه جدید مثل سلول های خورشیدی برای تولید انرژی پاک هم در اختیارتان قرار گرفته است.

طرفداران بازی های مزرعه داری دو دسته اند: آنهایی که دوستدار گرافیک دو بعدی اند و کسانی که از بازی های کاملا سه بعدی لذت می برند. Top Farm با گرافیک دقیق و پرجزئیاتش بیشتر مناسب دسته دوم طراحی شده، با این حال آنقدر زیبا هست که طرفداران دسته دیگر را هم راضی کند.

اگر با حساب کاربری فیسبوک در بازی لاگین کنید، می توانید بازی تان را در رایانه هم ادامه بدهید. Top Farm را می توانید به رایگان برای iOS و گجت های اندرویدی دانلود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.