۰

معرفی کانن ۵DS با سنسور فوق العاده ۵۰ مگاپیکسلی

بازدید 1337

موفقیت کانن بیش از هر چیزی و هر محصولی بخاطر وجود دوربین های بسیار قوی است که دنیای عکاسان را حسابی تغییر داده اند. این شرکت قصد دارد به زودی از دوربین جدید سری ۵D خود با سنسور ۵۰٫۶ مگاپیکسلی رونمایی کند.

canon5dm2reflecmedia

محصولات کانن سری EOS 5D از بهترین و محبوب ترین محصولات عکاسی هستند که البته مهمترین سورپرایز خود دار همین روزها برملا می کنند. در سال ۲۰۰۸ بود که سری ۵D ها بخاطر ۵D Mark II  دنیای عکاسی را تغییر دادند و موجب شدند که از میان افراد آماتور افرادی حرفه ای به پا خیزند.در راستای محصول جدید کانن، سایت مرتبط با شایعات این محصولات، ویژگی های دو دوربین را فاش کرده که ۵DS و ۵DS R نام دارند

معرفی کانن 5DS

عکاسانی که به فراوری رنگ ها و وجود رنگ ها در عکاسی خود اهمیت می دهند، باید از این دوربین ها خصوصا ۵DS استقبال کنند، چرا که ویژگی های این دوربین به اختصار به صورت، یک سنسور ۵۰٫۶ مگاپیکسلی فول فریم، دو پردازنده DIGIC6 و محدوده ی ایزو بین ۱۰۰ الی ۶۴۰۰ بیان شده است که افراد آگاه به آن افتخار می کنند و آرزو دارند که صاحب یکی از این دوربین ها باشند

این دوربین هر چند از جمله شاهکارهای کانن است اما عکاسان مسابقات ورزشی و حیات وحش نمی توانند آن طور که باید از این دوربین بهره مند شوند. این دوربین برای افرادی که علاقه به عکاسی در مناظر و معماری و بنا ها به همراه جزییات بسیار ریز دارند ساخته شده است.

دوربین دوم یعمی ۵DS R هم همین مشخصات را در بر دارد اما فیلتر LOW-PASS که در این دوربین وجود دارد موجب شده که بتواند بهتر از نمونه قبلی جزییات را ثبت کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.