۰

گزارش مالی جدید ‍LG اعلام شد؛ رشد فروش موبایل

بازدید 923

lglslider2-1.0

ال جی هرچند هنوز فاصله بسیاری برای رسیدن به اعداد و ارقام نجومی اپل و سامسونگ دارد، اما با این وجود آهسته و پیوسته مشغول حرکتی رو به جلو است. این شرکت به تازگی گزارش مالی سال گذشته خود را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش LG توانسته در سال ۲۰۱۴، رکورد فروش ۷۸.۲ میلیون دستگاه موبایل را برای خود ثبت کند. جالب است بدانید که در این میان ۱۹.۱ میلیون دستگاه، تلفن های غیر هوشمند بوده اند.  فروش موبایل ال جی در مقایسه با سال ۲۰۱۳ نزدیک به یک چهارم رشد داشته است.

هرچند آمار فروش ال جی با رشد مواجه بوده است، اما مقایسه آن با رقبای نه چندان قدرتمند، نشان می دهد که ال جی هنوز مسیری طولانی را در پیش دارد. در سال گذشته هوآوی ۷۵ میلیون و شیائومی ۶۱ میلیون دستگاه موبایل را در بازار های مختلف به فروش رسانده اند.

مدیران ال جی معتقدند که در سال پیش رو، رقابت در بازار موبایل چالش بر انگیز تر از هر زمان دیگر خواهد بود. آن ها در نظر دارند برای موفقیت در این جدال، بر روی قدرت برند خود تمرکز کنند و با هدف گرفتن بازار های کلیدی، عملکرد مؤثر تری را بر جای بگذارند.

بخش تلویزیون های ال جی نیز در طول سال گذشته، رشدی ۳۱ درصدی را پشت سر گذاشته و توانسته به سود ۴۸۲ میلیون دلاری دست پیدا کند. با این وجود سه ماهه آخر سال ۲۰۱۴، برای این بخش همراه با ضرر بوده است. کارشناسان این موضوع را با از رده خارج شدن تلویزیون های پلاسما، مرتبط می دانند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.