۰

با گجت پوشیدنی Quell دردهای مزمن خود را از بین ببرید

بازدید 999

گجت‌های پوشیدنی حضور پررنگی در نمایشگاه CES 2015 داشتند. بخش اعظمی از این محصولات برای دریافت اطلاعات و در اختیار گذاردن آن‌ها توسعه یافته‌اند، اما گجت‌های پوشیدنی دیگری نیز در این نمایشگاه عرضه شدند که هدف از آن‌ها ارتقا سلامتی کاربران بود. یکی از این گجت‌ها زانوبند Quell است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

088425cfdacddab6b82ee685a13d8504_XL

از جمله‌ی گجت‌های پوشیدنی که با هدف ارتقا سلامتی کاربران توسعه یافته، Quell کمپانی NeuroMetrix است که می‌توان آن را به قسمت بالای ساق بست و دردهای مزمن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین برد. این زانوبند از فناوری نوردرمانی حاصل الکترودها برای تحریک اعصاب استفاده می‌کند که می‌توان از آن بدون نیاز به تجویز پزشک استفاده کرد. نئورومتریکس، کمپانی تولید‌کننده‌ی این گجت‌پوشیدنی اعلام کرده که می‌توان از Quell برای درمان انواع دردهای مزمن در زانو تا کمر را درمان کرد.

اما روش کار این گجت پوشیدنی چگونه است؟ براساس اطلاعات منتشر شده توسط نئورومتریکس، ابتدا اعصاب حسی موجود در ناحیه‌ی زانو تحریک می‌شود که این موضوع منجر به واکنش مغز و تحریک مسکن در ناحیه مورد نظر می‌شود. نتیجه‌ی این موضوع کاهش درد به‌دلیل ترشح مسکن است. با یک بار شارژ کامل این گجت پوشیدنی می‌توان آن را تا ۴۰ ساعت مورد استفاده قرار داد. این گجت‌پوشدنی قادر است تا از طریق اپلیکیشن توسعه داده شده برای آن با گوشی‌های‌هوشمند اندروید و iOS ارتباط برقرار کند تا کاربر بتواند فرآیند درمان را تسهیل می‌کند.

Quell در بهار سال جاری میلادی به قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.