۰

معرفی دو کروم‌بوک و یک لپ‌تاب با دوربین سه‌بعدی از ایسر

بازدید 1005

acer-book-final

ایسر دو کروم‌بوک، یک لپ‌تاپ با دوربین سه‌بعدی، مانیتورهای جدید و چند محصول دیگر را معرفی کرده است . این محصولات در هفته جاری در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس به نمایش در خواهند آمد.

کروم‌بوک ۱۵ دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچ HD است. همچون همه کروم‌بوک‌ها، این محصول هم ارزان‌قیمت است. قیمت این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه SSD و ۲ گیگابایت رم، ۲۵۰ دلار است.

کروم‌بوک ۱۵ مجهز به پردازنده نسل پنجم اینتل است و ایسر مدعی است که عمر باتری آن ۱۵ ساعت است. همچنین در مقایسه با سایر کروم‌بوک‌ها، بزرگ‌ترین تاچ پد را دارد. به علاوه، ایسر کروم بوک ۱۳ را هم بروزرسانی کرده و آن را به یک نمایشگر لمسی مجهز کرده است. نسخه جدید کروم‌بوک ۱۳ اواخر ماه جاری میلادی، با قیمت ۳۳۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

ایسر لپ‌تاپ جدید Aspire V 17 Nitro را هم معرفی کرده که مجهز به یک دوربین سه‌بعدی است. بنا به ادعای ایسر، کاربران می‌توانند بدون لمس کیبورد با کامپیوتر تعامل کنند! مثلا به وب‌گردی پرداخته یا بین اپلیکیشن‌ها حرکت کنند. اسپایر V 17 Nitro می‌تواند مدل‌های سه‌بعدی برای پرینت سه‌بعدی هم تهیه کند. هنوز قیمت این لپ‌تاپ مشخص نیست، اما این محصول هم در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.

ایسر همچنین برخی از لپ‌تاپ‌های خود را به پردازنده‌های نسل پنجم سری Core اینتل مجهز کرده تا قدرت پردازشی بالاتری ارائه کنند. تایوانی‌ها همچنین یک مانیتور مخصوص بازی و یک پروژکتور بی‌سیم معرفی کردند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.