۰

معرفی بهترین تبلت هایی که حافظه ی قابل ارتقا دارند

بازدید 995

بسیاری از تبلت های بسیار مشهور موجود در بازار، همانند Apple iPad و یا Google Nexus یکی از ویژگی های بسیارمهمی که کارایی یک تبلت را بالا می برد یعنی حافظه ی قابل ارتقا را فراموش کرده اند . گنجاندان اسلات کارت حافظه دریچه ی جدیدی بر روی امکانات جدید وابزارهای بیشتر بر روی گجت های شما گشود. بوسیله ی ذخیره سازی موسیقی ، فیلم و یا عکس ، تمام نرم افزارها و بازی ها گزینه های ذخیره سازی قابل ارتقا می توانند اطمینان حاصل کنند که دستگاه شما بتواند اطلاعات بیشتری را ذخیره کند و برنامه های بیشتری را توسط حافظه ی داخلی خود اجرا نماید. در اینجا ما بهترین تبلت هایی که بیشترین حافظه را ارتقا می دهند و تجربه ی کاری بهتری را فراهم می نمایند را  ارائه می دهیم.

تبلت Asus Memo Pad 8 :

اگر بخواهید خریدی بر اساس بودجه ی کافی انجام دهید اما در مورد مزایای ذخیره سازی قابل ارتقا آن نمی خواهیم سازش کنیم ؟ Asus  Memo Pad 8  بهترین گزینه ی در دسترس است که از ۱۹۹ دلار شروع می شود تا۳۱۰ دلار. این تبلت ۸ اینچی قابل حمل است ،دارای ویژگی های متوسط برای کسانی است که نیازهای ساده ای دارند . اسلات microSD کارت حافظه ی آن قابل ارتقا تا ۶۴ گیگا بایت است.

Asus Memo Pad 8

LG G Pad 8.3 (Google Play Edition:

بهترین تبلت LG که اندروید کیت کت ۴٫۴ را اجرا می نماید ، از آلومینیوم براق طراحی شده است. در نسخه ای ارائه شده است که دارای رابط کاربری LG’s Optimus 3.0  است وکارکردن با آن  درواقع یک تجربه ی اندرویدی خالص است. تبلت های ارائه شده توسط ال جی  که شامل LG G Pad 7 و ۱۰ است دارای اسلات کارت حافظه microSD می باشد.

 

LG G Pad 8.3 -Google Play Edition

Sony Xperia Z2 :

امروزه گوشی ها با قابلیت ضد آب بودن طراحی می شوند و در این زمینه با تبلت ها رقابت می کنند. شرکت سونی با تبلت Xperia Z2 در این زمینه پیشرو بوده است. نه تنها در این رقابت می درخشد بلکه دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی خیلی هوشمند است ودر نسخه ی LTE آمده است و دارای یک طراحی صاف است .

 

Sony Xperia Z2

 Samsung Galaxy Tab S :

صفحه نمایش فوق العاده ی AMOLED در تبلت گلکسی اس یکی از بهترین و دیدنی ترین صفحه نمایشات دنیا تا به امروز است. تماشای فیلم بوسیله ی آن واقعا عالی است ولی هنگامی که یک فیلم HD را load می کنید تک تک پیکسل ها را احساس می کنید. بوسیله ی یک کارت حافظه ی microSD شما می توانید حافظه ی تبلتتان را تا ۱۲۸GB ارتقا دهید.

Samsung Galaxy Tab S

Microsoft Surface Pro 3 :

این لپ تاپ که ماکروسافت ارائه داده است دارای یک صفحه کلید شیک وطراحی باریک است. ترکیبی از لپ تاپ و تبلت است که با یک پوشش برای صفحه کلید آن ارائه شده است وبه همراه یک قلم دیجیتال است . دارای یک اسلات کارت حافظه microSD  است که تا ۱۲۸GB می تواند حافظه ی تبلت را ارتقا دهد. و شما می توانید برای تمام نیازهای حافظه ای خود به آن اطمینان کنید.

Microsoft Surface Pro 3

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.