۰

Desire 820s یک میان رده دیگر با پردازنده ی ۶۴ بیتی مدیاتک

بازدید 1250

در ماه سپتامبر، شرکت HTC از تلفن هوشمند HTC Desire 820 در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی کرد. این تلفن اولین گام HTC در زمینه استفاده از پردازنده های ۶۴ بیتی به شمار می رفت و با مشخاص سخت افزاری مطلوبی که داشت، یکی بهترین میان رده های ممکن به شمار می رفت.پس از گذشت چند ماه، اکنون HTC نسخه دیگری از این دستگاه میان رده را معرفی کرده که قیمت معقول تری دارد. این شرکت سعی کرده تا حد امکان مشخصات سخت افزاری Desire 820 را در دستگاه جدید نیز حفط نماید.

desire-820s

تلفن هوشمند جدید مانند برادر بزرگتر خود از پردازنده ی ۶۴ بیتی استفاده می نماید اما اینبار به جای کؤالکام، HTC به سراغ شرکت مدیاتک رفته است. مغز متفکر Desire 820s چیپ MT6752 بوده که دارای ۸ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی است. پردازنده ی مورد بحث شامل هسته هایی از نوع Cortex-A53 بوده و در بخش گرافیک نیز یک پردازنده Mali T760 این ترکیب سخت افزاری را تکمیل می کند.

در مورد سایر مشخصات سخت افزاری باید بگوییم همه چیز تقریبا مشابه Desire 820 است. در Desire 820s باز هم با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p رو برو هستیم. این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم پردازشی بوده و حافظه ذخیره سازی داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. همچنین جلوی این تلفن هوشمند مجهز به بلندگوهای قدرتمند BoomSound است. دوربین پشتی دستگاه ۱۳ و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

اگرچه HTC هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه ی این محصول به بازار سخنی به میان نیاورده، اما انتظار می رود این تلفن هوشمند جدید در چین و برخی بازارهای محلی عرضه شود. بنابر این اگر در چین زندگی نمی کند نباید به این زودی ها منتظر حضور Desire 820s در قفسه ی فروشگاه های محل سکونت خود باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.