۰

LG F60 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با قابلیت LTE

بازدید 1141

گوشیLG F60 یک گوشی ۴G LTE است که ارائه دهنده مشخصات متوسط رو به پایینی است. یعنی با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته این گوشی نمی تواند به عنوان یک گوشی بسیار عالی باشد و میزان کیفیت کارکرد آن به میزان متوسط و حتی کمتر از متوسط است و برای کاربران معمولی مناسب است.

Knock Code

این گوشی که برای اولین بار در اروپا عرضه می شود از برخی جهات دارای بهبودی ها و برتری هایی گردیده که می توان از این جمله به صفحه لمسی، Shoot وKnock Code می باشد.

در وهله اول که با این گوشی ال جی روبرو می شویم بیش از هر چیزی با ظاهر آن روبرو می شویم که می توان گفت چندان دلکش و جذاب نیست اما می توان گفت دارای اسکرین مناسبی است.  هرچند این گوشی به دل چنگی نمی زند اما ظاهر آن بسیار آشنا است. به محض دیدن این گوشی، آن را روبروی خود قرار دهید قطعا خواهید فهمید که با نکسوس ۵ که یک گوشی رده بالا از همین شرکت است چندان تفاوتی ندارد. البته کمی قاب آن بزرگتر شده و آرم شرکت هم در پایین گوشی به چشم می خورد.

این ها که به بیان آن پرداختیم مشخصات ظاهری و طراحی گوشی بود اما سایر مشخصات گوشی شاید ناگهان نظر شما را عوض کند! این گوشی یک اسکرین ۴٫۵ اینچی دارد که وضوح آن ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل می باشد که این میزان چندان چنگی به دل نمی زند! تراکم پیکسلی هم که بیانگر میزان پیکسل در هر اینچ است به میزان ۲۰۷  پیکسل در هر اینچ است که واحد آن PPI است. البته نمی توان برای حرفه ای ها و کسانی که دایم با گوشی سرو کار دارند این رقم را به راحتی پذیرفت.lg-f60-smartphone-1

اگر از بعد نرم افزاری به گوشی ال جی نگاه کنیم، متوجه می شویم که سیستم عامل کنونی این مدل از گوشی ال جی اندروید۴٫۴ KitKat است. در مورد پردازنده هم باید بگوییم که دارای یک پردازنده قوی ۴ هسته ای است که دارای سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز است. میزان حافظه رم آن یک گیگابایت است. این اطلاعات در مورد سخت افزار و پردازنده آن کمی موجب می شود که بتوانیم به گوشی دلگرم تر شویم.

اگر چه این مشخصات داخلی باعث شده اندF60 به عنوان یک گوشی رده پایین شناخته شود، این گوشی مجهز به ۴G LTE است که می‌تواند یک گزینه خوب برای کسانی که به دنبال یک گوشی ارزان با ویژگی اتصال سلولی سریع هستند، ‌باشد.

Knock Code

این گوشی می تواند برای کسانی که گیمر های حرفه ای هستند گزینه مناسبی باشد. حتی استفاده از اینترنت و تبادلات داده ای می تواند برای این گوشی به شما پیشنهاد شود چرا که از نسل جدید گوشی های هوشمند محسوب می شود و در این نسل بیشتر به خاصیت شبکه های پر سرعت بیشتر تمرکز می شود.

همچنین این گوشی دارای ویژگی‌های خاصی از نسخه های قبلی، به ویژه Touch & Shoot و Knock Code می‌باشد. ویژگی Knock Code کاربران را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای از ضربات متوالی را به‌عنوان یک الگوی برای باز کردن قفل دستگاه تنظیم کنند. همچنین قابلیت Touch & Shoot این امکان را فراهم می‌کند که با یک حرکت بتوانند سریع عکاسی کنند (هر چند این گوشی فاقد قابلیت فوکوس خودکار لیزر است که البته شما می‌توانید این ویژگی را در G3 پیدا کنید). این گوشی جدید در دو رنگ سیاه و سفید موجود می‌باشد.

این گوشی خوشبختانه انقدر بزرگ است که بتواند جایگزین یک تبلت برای شما باشد. حتی به دلیل وجود حافظه رم متوسط به بالای آن، و پردازنده ۴ هسته ای ، می توان بازی هایی که در گوشی های معمولی به سختی اجرا می شوند را بدون هیچ نگرانی اجرا کرد و ساعت ها از بازی لذت برد. از سمتی خاصیت Knock Code  امنیت گوشی شما را بالاتر از حالات عادی می برد که این دو گزینه می تواند خاصیت های خوب این گوشی محسوب شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.