۰

مسابقه فینال جام جهانی رکوردهای فیس‌بوک و توییتر را شکست!

بازدید 1263

در هیجان و محبوبیت جام جهانی برزیل شکی نیست و مردم علاقه دارند هیجان و پشتیبانی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به سایرین منتقل کنند. طبق گزارش رسمی توییتر و فیس‌بوک مسابقه دیشب فینال جام جهانی رکوردها را شکسته است.

germany-win-world-cup

پیش از این توییتر اعلام کرده بود که بازی آلمان و برزیل با ۳۵٫۶ میلیون توییت رکورد بیشترین توییت در مسابقات ورزشی را شکسته است. در بازی دیشب هم رکورد بیشترین توییت بر دقیقه شکسته شد که این اتفاق با ۶۱۸۷۲۵ توییت بر دقیقه پس از سوت پایان بازی رخ داد. همچنین هنگام به ثمر رسیدن تک گل بازی توسط ماریو گوتزه نیز ۵۵۶۴۴۹ توییت بر دقیقا و هنگام دریافت جوایز بهترین بازیکن جام و بهترین دروازه‌بان از سوی لیونل مسی و مانوئل نویر نیز ۳۹۵۷۷۳ توییت بر دقیقه رد و بدل شد.

gervargtpm_TPM.0_standard_640.0

فیس‌بوک هم اعلام کرد که بیش از ۸۸ میلیون کاربر بیش‌تر از ۲۸۰ میلیون پست، کامنت و لایک در مورد بازی آلمان و آرژانتین ایجاد کرده و رکورد بازی Superbowl XLVII را با ۲۴۵ میلیون فعالیت شکستند. فعال‌ترین کشور در طول بازی امریکا و فعال‌ترین افراد هم مردهای جوان ۱۸ تا ۲۴ ساله بوده‌اند. فیس‌بوک پیش از این نیز جام جهانی را به عنوان محبوب‌ترین و فعال‌ترین رویداد تاریخ فیس‌بوک اعلام کرده بود که تنها در دو هفته بیش از یک میلیارد فعالیت در مورد آن صورت گرفته بود.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.