۰

معرفی مرورگر سافاری را با ظاهر جدید و کاهش مصرف انرژی

بازدید 1214

سافاری

در جریان برگزاری نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، WWDC 2014، کوپرتینویی‌ها از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل خود، OS X Yosemite پرده برداشتند. همراه با این سیستم‌هامل نیز شاهد معرفی مرورگر سافاری با ظاهری جدید و قابلیت‌هایی بهتر بودیم. با نیوز آی تی همراه باشید.

سافاری، مرورگر اپل نیز دستخوش تغییر شده است، اپل ادعا می‌کند که این مرورگر سریع‌ترین مرورگر دنیا در زمینه اجرای کدهای جاوا اسکریپت است. اپل تغییراتی در ظاهر تب‌ها ایجاد کرده است تا آن‌ها را بیش از پیش جذاب کند. رابط کاربری مرورگر اپل حالا ساده‌تر و تر و تمیزتر از قبل شده است. منوی اشتراک گذاری با سافاری یکپارچه شده و مدیریت RSSها نیز بهبود یافته است. اپل حالت جدیدی را برای نمایش تب‌های جدید در قالب تصاویر بند انگشتی فراهم کرده است.

بزرگ‌ترین تغییر در مورد این مرورگر، در ظاهر این مرورگر رخ داده است. اپل ظاهر سافاری را با تبعیت از طراحی تخت معرفی کرد تا با ظاهر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، Yosemite هم‌خوانی داشته باشد. اپل اعلام کرد که این مرورگر بیش از پیش استاندارد شده است و برای استفاده از سافاری کاربران نیازی به نصب پلاگین‌های اضافی ندارند که این امر منجر به کاهش مصرف باتری در زمان گشت و گذار در اینترنت خواهد شد. همچنین باید به پشتیبانی کامل از HTML5 و همچنین کامپایلر سریع جاوا اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این مرورگر باید به قابلیت به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی با یک کلیک و دسترسی سریع به RSS‌ها اشاره کرد.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.engadget.com/2014/06/02/apple-safari-wwdc-2014/” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.