۰

Clean master ابزاری که میبایست بر روی هر دستگاه اندرویدی نصب باشد!

بازدید 1025

com.cleanmaster.mguard

۱: پاک کردن فایل های بلا استفاده از روی Storage دستگاه:

بزرگترین چالشی که با اولین دستگاه اندرویدی خود داشتم مشکل فضای موجود بر روی دستگاه بود. برای نصب هر برنامه نیاز به حذف برنامه جدید داشتم و این پروسه همواره تکرار میشد. پس از مدتی حتی اگر تمام برنامه های روی دستگاه را نیز حذف میکردم باز با پیام کمبود خطا مواجه شده و مجبور به ریست کردن دستگاه به روز اول میشدم.

پس از مدتی دریافتم که برنامه های اندرویدی هم همانند برنامه های ویندوزی در گذر زمان فایل های موقت و بلا استفاده ای ایجاد مینمایند که با نام junk files شناخته شده و هیچ کاربردی جز اشغال فضای ذخیره سازی دستگاه ندارند! این مشکل خصوصا در دستگاه های قدیمی با فضای ذخیره سازی کم درد سر ساز است . هرچند که با اجرتی ین برنامه بر روی دو دستگاه نکسوس ۵ و گالاکسی نوت ۳ نیز حدودا ۱ گیگا بایت فایل junk بلا استفاده کشف و معدوم گردید! و در نتیجه فضای بیشتری برای ذخیره سازی در دسترس قرار گرفت. برنامه Clean master را اجرا کنید و و از قسمت junk files این فایل ها را مشاهده و حذف نمایید.

[divider]
[crp limit=”3″ heading=”1″ cache=”0″]
[divider]

۲: آزاد سازی رم در دستگاه های اندرویدی:

اگر به صورت اصولی از برنامه ها خارج نشوید تمامی آن ها در حافظه باقی میمانند. حتی اگر برنامه ها را کاملا ببندید باز هم بعضی از سرویس های  بلا استفاده آن ها و یا سرویس های سیستم عامل که به درستی terminate نشده اند فضای حافظه موقت سیستم شما را اشغال مینمایند.

این نکته به کند شدن دستگاه و اجرای برنامه ها به کندی منجر خواهد شد. برنامه Clean master را اجرا کنید و و از قسمت memory boost این برنامه های مزاحم را مشاهده و از شر آن ها راحت شوید.

۳: نگران سرقت اطلاعات از دستگاه خود نباشید:

شاید برنامه های گوناگونی را از منابع مختلف دریافت و نصب کرده اید. چه کسی میداند کدام برنامه در حال جاسوسی از دستگاه شماست؟

شاید نسخه ای از برنامه ای بر روی دستگاه شما نصب شده که دارای یک باگ امنیتی بزرگ بوده و سازنده آن برای آن به روز رسانی امنیتی منتشر نموده. آیا از آن اطلاع دارید؟

برنامه Clean master را اجرا کنید و و از قسمت Security and privacy از امن بودن برنامه های خود اطمینان حاصل نمایید.

 

کافه بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.