۰

تبدیل عکس های خود به تصاویر کارتونی زیبا

بازدید 1613

MomentCam-1

منتظر چه چیزی هستید؟ همان قدر که زندگی زیباست برنامه MomentCam نیز فوق العاده است! برای اولین بار در جهان می توانید عکس های گرفته شده با دوربین گوشی خود را به تصاویر کارتونی تبدیل نمایید. این برنامه تصاویر کارتونی بسیار زیبا و خنده داری در موقعیت های مختلف از شما می سازد که بدون شک با مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد. وجود زمینه های خاص باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر تصاویر شما می شود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همیشه لازم نیست که برای محبوب شدن یک اپ، کارهای خیلی پیچیده و سطح بالایی انجام شود، نمونه‌اش یک اپلیکیشن چینی است که به تازگی نسخه انگلیسی آن برای iOS و اندروید عرضه شده است.این اپیکیشن MomentCam نام دارد.کاربران اندرویدی که اپ WeChat را نصب کرده باشند،می‌توانند از تصاویر پیش‌فرض بیشتری استفاده کنند. به علاوه تصاویر را می‌شود در WeChat با دوستان به اشتراک گذاشت.متأسفانه فعلا نمی‌شود تصاویر را به صورت مستقیم ایمیل کرد، اما به هر حال می‌شود با اسکرین شات گرفتن آنها را ایمیل کرد و یا وارد سایر شبکه‌های اجتماعی کرد.

همانطور که از نام آن پیداست نرم افزار کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل عکس به کارتون و تصاویر انیمیشنی می باشد ، این نرم افزار کار را بسیار ساده کرده است زیرا شما تنها با چند کلیک ساده می توانید عکس های دیجیتالی را به کارتون تبدیل کنید ، همچنین این نرم افزار دارای چند طرح مختلف و بسیار زیبایی است که شما می توانید آنها را برای عکس ها در نظر بگیرید و یک عکس بامزه و زیبا بسازید.

badge-g

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.