۰

سونی نسل دوم ساعت هوشمند خود را معرفی نمود

ساعت هوشمند سوني
بازدید 1085

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی با معرقی در تیر ماه سال جاری، در حال طی کردن راه خود برای عرضه به‌عنوان یک محصول‌ تجاری به‌ بازارهای جهانی‌است. SmartWatch 2 با استفاده از طراحی خوب و به کار گیری مواد بسیار عالی در ساخت، از لحاظ کیفی رشد بسیار خوبی داشته است، اما این گونه محصولات در مقایسه با گذشته هوشمندتر نشده‌اند. ساعت جدید سونی نیز که به تازگی در نمایشگاه IFA برلین معرفی شد از این قاعده مستثنی نبوده و فقط با ارائه امکاناتی از قبیل ارتباط با گوشی‌های هوشمند به ‌عنوان یک ابزار جانبی، همچنان ساده باقی مانده است.

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

سونی قیمت بسیار بالایی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است در حالی که می‌توان از این ساعت هوشمند به‌عنوان صفحه نمایش دوم برای گوشی هوشمند یاد کرد. می‌توان به‌راحتی و با یک لمس ساده SmartWatch 2 را به گوشی هوشمند خود با استفاده از فناوری NFC متصل نمود. این ویژگی را می‌توان یکی از ویژگی‌های خوب ساعت هوشمند سونی نامید چراکه سونی وعده‌ی وجود چنین ارتباطی را نیز داده بود.شما ‌می‌توانید با برقراری ارتباط بین ساعت هوشمند و تلفن هوشمندتان از امکاناتی مانند فعال نمودن دوربین تلفن همراه استفاده کنید. شاید بتوان گفت سونی این ساعت را هوشمندتر ساخته است چراکه از لحاظ ظاهری، پایداری و استقامت دارای فاکتورهای قابل تاملی است به طوری که که نائل به دریافت گواهی‌نامه‌ی IP57 برای برخورداری از خاصیت ضد آب بودن شده و از کلید آلومینیومی روشن و خاموش موجود بر روی گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا بهره می‌برد و در آخر نیز با داشتن بیشترین طول عمر باتری در مقایسه با رقبا به‌نوعی گوی سبقت را ربوده‌است.

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی این ساعت که رزولوشن آن ۲۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسل است از لحاظ قابلیت خوانایی در محیط‌هایی با نور زیاد شاهد بهبودهایی بوده است، همچنین مشخصات ذکر شده از صفحه نمایش این ساعت آن را با صفحه نمایش گوشی‌های میان رده، تقریبا در یک جایگاه قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این ساعت هوشمند، می‌توان به مجموعه‌ای از بندها اشاره نمود که در رنگ‌های متنوع و مختلف به همراه آن عرضه می‌شوند لازم به ذکر است که می‌توان این بندها را بصورت سیلیکونی یا استیل ضد زنگ نیز سفارش داد.

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند سونی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.