
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ثبات تعرفههای مکالمه و پیامک اپراتورها برای چندین سال، در شرایط تحریم و تورم و افزایش نرخ ارز، موجب شده است تا صنعت ارتباطات ایران، با توجه به افزایش شدید هزینههای نگهداری و بهرهبرداری شبکه و رشد روزافزون تقاضا، در شرایط ناترازی قرار گیرد و نه تنها امکان سرمایهگذاری در توسعه زیرساختها وجود نداشته باشد، بلکه حتی حفظ کیفیت فعلی خدمات نیز با دشواری امکانپذیر شود.
به این ترتیب و با درخواست اپراتورها، نهادهای تصمیمگیر، از جمله ستاد تنظیم بازار، در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۴، مجوز افزایش ۳۰ درصدی تعرفه خدمات مکالمه و پیامک اپراتورهای همراه را صادر کرده بودند. این مجوز، که همان زمان در رسانهها منتشر شده بود، روز ۲۲ آذر ۱۴۰۴ به اپراتورها ابلاغ و از بامداد یکشنبه ۲۳ آذر، در شبکه اپراتورهای تلفنهمراه اعمال شده است.



نظرات کاربران