۰

HomTom HT6 با باتری ۶۲۵۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

بازدید 845

به نظر می‌رسد که در دنیای گوشی های اندرویدی حالا رقابت جدیدی بر سر ظرفیت باتری‌ها در حال شکل‌گیری است.  تولید کنندگان گوشی‌های چینی نظیر الفون، دوگی و لنوو به شدت در تلاش هستند تا باتری‌های با ظرفیت بالا را در گوشی‌های هوشمند میان رده ساخت خود مورد استفاده قرار دهند. به تازگی دوگی گوشی جدیدی را با باتری ۶۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرده است.حال که گوشی‌های اندرویدی از لحاظ سخت افزاری به جایگاه قابل قبولی رسیده‌اند و کاربران برای اجرای روان برنامه‌های خود با مشکل خاصی مواجه نیستند شرکت‌ها در تلاش هستند تا عمر شارژ باتری محصولات خود را بالاتر ببرند. استفاده از باتری‌های با ظرفیت بالا اولین راهی است که در این زمینه به ذهن می‌رسد. شرکت دوگی یک  برند فرعی را تحت نظر خود با نام HomTom  ایجاد کرده است تا تحت این برند گوشی‌های هوشمند مجهز به باتری‌های پرظرفیت بسازد.

19b86bce6257edd58b9344a6d1af902e_XL

اولین محصول این برند نیز Doogee HomTom‌ است. این گوشی هوشمند مجهز به باتری ۶۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و این در حالی است که این گوشی دارای ضخامت ۹.۹ میلیمتری است که برای گوشی هوشمندی با چنین ظرفیت باتری بالایی قابل قبول محسوب می‌شود. شاید وقتی ظرفیت باتری این گوشی را با پرچمدار جدید شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس ۲ مقایسه کنیم بهتر بتوانیم در مورد Doogee HomTom نظر بدهیم. وان پلاس ۲  با ضخامت ۹.۸۵ میلیمتری دارای باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

البته اگرچه باتری‌های بزرگتر شارژ بیشتری را به کاربر ارائه می‌کنند ولی مشکلاتی هم دارند. برای مثال زمان شارژ شدن این باتری‌ها طولانی است. گوشی‌های هوشمندی که دارای فناوری شارژ سریع نباشند ممکن است تا ۳ ساعت طول بکشد که باتری آن‌ها بطور کامل شارژ شود. خوشبختانه دوگی در این زمینه هم مشکلی ندارد چرا که از فناوری شارژ سریع PumpExpress Plus‌ مدیاتک بهره می‌‌برد که در عرض ۳۰ دقیقه ۷۵ درصد باتری را شارژ می‌کند.این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای MT6735‌ مدیاتک است و از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره می‌برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سنسور سونی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات سخت افزاری Doogee HomTom‌ هستند. ای گوشی هوشمند دارای اندروید ۵.۱ است و  شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت Doogee HomTom‌ مشخص نشده است. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.