۰

سامسونگ تامین رم DDR4 برای نسل بعدی آیفون و G4 LG را بر عهده گرفت

بازدید 1038

xSamsung-LPDDR4-RAM-Modules.jpg.pagespeed.ic.u9AtzBFJBY

به نقل از منابع کره ای، کمپانی های ال جی و اپل، هر دو با سامسونگ قراردادهای میلیارد دلاری به امضا رسانده اند تا غول کره ای بیشتر نیاز مربوط به رم های DDR4 اسمارت فون های بعدیشان را تامین نماید.

بنا به نظرات کارشناسان، تلفن های همراه LG G4 و آیفون ۶S هر دو از این نوع رم استفاده خواهند نمود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که در حال توسعه ی رم های DDR 4 با تکنولوژی ۲۰ نانومتری است، چندی پیش ال جی به عنوان رکورد دار در این زمینه، اولین اسمارت فون، همراه با این فناوری را با نام G Flex 2 روانه بازار نمود و حال مطمئن هستیم که در G4 نیز از رم های مورد بحث استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر بعید به نظر می رسد اپل نیز برای آیفون بعدی اش به چیزی کمتر از فناوری جدید قناعت نماید.

یکی از منابع کره ای می گوید: «تحت این توافق، سامسونگ تامین کننده ی کل رم مورد نیاز برای G4 خواهد بود و این تلفن همراه نیز در آوریل از راه خواهد رسید. وظیفه ی تولید و تامین نیمی از رم های مورد نیاز برای آیفون بعدی نیز بر عهده ی سامسونگ خواهد بود.»

رم های DDR4 در اسمارت فون های بعدی ما قرار خواهند گرفت اما تفاوت و برتریشان با DDR3 چیست؟ رم های جدید سریع تر از نسخه های پیشین بوده و نرخ تبادل داده ها در آنها، تا دو برابر افزایش داشته و سامسونگ از فناوری ۲۰ نانومتری برای تهیه ی آنها استفاده کرده است.

پیشتر هم به اطلاعتان رسانده بودیم که این شرکت کره ای،‌ وظیفه ی تامین ۷۵ درصد از چیپست های A9 اپل را برای استفاده در آیفون بعدی بر عهده دارد. اگرچه کسب و کار موبایلی این کمپانی رو به افول رفته اما استفاده از دانش و فناوری های تازه در بخش توسعه سخت افزاری کره ای ها را نمی توان نادیده گرفت و بسیاری از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی آینده ای بسیار روشن برای بخش تولید چیپست های مختلف سامسونگ متصور هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.