۰

نگاهی به بازی Kill Shot

بازدید 1502

یک بازی جنگی با زاویه دید اول شخص که شما در آن نقش تک تیرانداز را بازی میکنید. شاید در بازی های جنگی هیچ چیز به اندازه تیراندازی به سر دشمنان لذت بخش نباشد و باید بگوییم این همان چیزی است که در Kill Shot بسیار با آن مواجه خواهید شد. در این بازی اگر به جای دیگری از بدن دشمنان خود تیراندازی کنید آنها فقط زخمی میشوند و دوباره تلو تلو خوران به سمت شما می آیند. در واقع شما باید کار را با تیراندازی به آسیب پذیر ترین بخش بدن آنها یعنی سرشان تمام کنید. این رویکرد میتواند در نوع خود جالب باشد و شاید در کمتر بازی جنگی دیده شود که شما در آن نقش تک تیرانداز را دارید.

از جمله افکت های بصری جالب که در بازی میتوان دید حرکت آهسته آخرین تیری است که به سمت دشمن شلیک میشود. البته یک نقطه ضعف هم در این افکت وجود دارد و آن اینکه بر خلاف بسیاری دیگر از بازی های جنگی همچون Sniper Elite صدمه وارده به دشمن و سوراخ شدن بدن او نشان داده نمیشود. از این مورد که بگذریم گرافیک و انیمیشن های بازی هم تعریف چندانی ندارند. صورت نیروهای دشمن خیلی جالب و با جزئیات طراحی نشده و همه آنها هنگام برخورد تیر مثل یک تخته چوب به زمین میافتند. انیمیشن ها و حرکات دشمنان نیز آن طور که باید و شاید نرم و روان نیست. با این حال هنوز هم میتوان این بازی را یکی از بازی های خوب جنگی دانست چرا که نقاط ضعف خود را در بخش های دیگر جبران کرده است.

 

بخش ارتقای سلاح در این بازی بسیار حرفه ای طراحی شده است. شما در این بخش میتوانید نمایی سه بعدی از سلاح خود را ببینید و آن را به هر طرف که میخواهید بچرخانید و تمامی قسمت های آن را با جزئیات کامل از نزدیک ببینید. شاید این ویژگی برای آن دسته از افرادی که اطلاعات خوبی راجع به سلاح های جنگی دارند جالب توجه باشد. ضمنا در کنار هر کدام از اجزاء مختلف سلاح شما نواری قرار دارد که نشان دهنده میزان قدرت و کارایی آن است. هر ماموریت در این بازی با یک پرده یا کلیپ کوچک آغاز میشود که در آن شما در جریان ماموریت خود قرار میگیرید و میدانید که مثلا در این ماموریت خاص باید نهایتا یک قاتل زنجیره ای را بکشید. با انجام هر ماموریت شما جواز انجام ماموریت بعدی را پیدا خواهید کرد. ضمنا ماموریت های روزانه نیز در بازی وجود دارند که شما هر روز با ورود به بازی میتوانید آنها را ببینید و اگر خواستید انجام شان دهید.

 

کار با دکمه های کنترلی در این بازی نیز بسیار ساده است. برای نشانه روی کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایشگر به هر جهتی که میخواهید حرکت دهید. در گوشه سمت راست و سمت چپ صفحه بازی دو دکمه قرار داده شده که اولی برای تیراندازی است و دومی برای بزرگنمایی و نشانه روی دقیق تر که در کنار آن لغزه ای وجود دارد که با حرکت آن میتوانید میزان بزرگنمایی را هم تعیین کنید.

 

در کل بازی Kill Shot را با وجود نقاط ضعفش میتوان بازی جالبی دانست که برای آن دسته از کسانی که عاشق تیراندازی به سر هستند نیز میتواند بسیار جالب توجه هم باشد! از لحاظ کیفیت و سرگرم کنندگی Kill Shot پایین تر از بازی هایی همچون Sniper Elite و بالاتر از بازی های شکار حیوانات با تفنگ تک تیرانداز قرار میگیرد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.