۰

بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی برای کسب درآمد با گوشی!

بازدید 2924

با ظهور فناوری‌های جدید، بازی‌های جدیدی نیز ساخته شده‌اند که از آن‌ها به عنوان بازی‌های کریپتویی و بلاکچینی یاد می‌شود. این عناوین، همانطور که احتمالا از نام آن‌ها مشخص است، به بازیکنان این امکان را می‌دهند که دارایی‌های دیجیتال کسب کنند. در این مطلب از «بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی» را معرفی خواهیم کرد.بازی های کریپتو و بلاک چین زیادی با جایزه ارز دیجیتال برای اندروید و ایفون وجود دارند. در بازی های کریپتویی کسب درآمد رمز ارزی خواهید داشت.

امروزه بازی‌ های ویدیویی مبتنی بر بلاک چین زیادی ظهور کرده‌اند و شاهد تاثیرشان بر صنعت رمز ارزها بوده‌ایم. با ظهور مفهوم ان اف تی (NFT) یا همان توکن غیر مثلی و دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد مربوط به محتوای داخل بازی های کریپتو بازیکنان می‌توانند ضمن سرگرم شدن رمز ارز یا توکن‌های NFT دریافت کنند و سپس آن‌ها را برای کسب درآمد به فروش برسانند. در این مطلب، بهترین بازی های کریپتو با هدیه ارز دیجیتال برای دستگاه‌های اندروید، ایفون و کامپیوتر را معرفی می‌کنیم.

بازی های مبتنی بر بلاک چین کریپتو با جایزه ارز دیجیتال

در بازار ارزهای دیجیتال اختصاصی مربوط به برخی بازی های رمز ارزی چند میلیارد دلار سرمایه در گردش است. این موضوع نشان می‌دهد استقبال از آن‌ها چقدر زیاد بوده است؛ به خاطر آینده روشن بازی های کریپتویی مبتنی بر بلاک چین حتی افرادی که علاقه‌ای به اجرای آن‌ها ندارند، در ارزهای دیجیتالشان سرمایه گذاری می‌کنند.

در حال حاضر بالای هزار بازی دارای ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ لیست شده‌اند که با توجه به آینده روشن این فضا، احتمال افزایش تعداد بازی‌ های کریپتو و بلاک چین و بالا رفتن قیمت رمز ارزهای اختصاصی آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به معرفی مختصر برخی از بهترین بازی های مناسب برای درآمدزایی با دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌پردازیم. با اجرای این بازی های بلاک چین قادر به کسب درآمد خواهید بود. برخی از این بازی های کریپتو به طور مستقیم ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم خود را هدیه می‌دهند. تعدادی دیگر توکن غیر مثلی به شما اهدا می‌کنند که آن‌ها نیز ارزشمند بوده و در فروشگاه‌های تبادل NFT نظیر اوپن سی قابل خرید و فروش هستند.

گفتنی است در ابتدای معرفی هر بازی کریپتو وب سایت سازنده آن آورده شده است. برای ورود به وب سایت کافی است روی نام انگلیسی لینک‌دار در ابتدای توضیحات هر بازی مبتنی بر بلاک چین دارای هدیه ارز دیجیتال کلیک کنید.

بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی

بخش بازی‌های بلاکچین، از سوی سرمایه گذاران توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه، صدها بازی کریپتو در دسترس است که هر کدام ویژگی‌های مختلف و منحصر‌به‌فرد خود را ارائه می‌کند تا علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و NFT را به خود جذب کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دسته از بازی‌های کریپتو و نحوه کسب درآمد از طریق آن‌‌ها، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

Cryptopop


CryptoPop یکی از ساده‌ترین و بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی برای موبایل است. بازی اساسا درست مانند عناوین Candy Crush است و در آن باید آیتم‌های یک‌رنگ و کنار یکدیگر را انتخاب کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و با توجه به اینکه CryptoPop یک بازی کریپتویی محسوب می‌شود، امتیازات در این بازی حکم ارز دیجیتال را دارند. هرچه آیتم‌های بیشتری منفجر کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.با وجود این موارد، CryptoPop یک بازی فوق‌العاده ساده محسوب می‌شود که بدون شک از قبل با آن آشناییت دارید و با آن به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید.

ارزهای دریافت شده توسط این بازی از طریق Coinbase به بازیکنان پرداخت می‌شود که در حال حاضر یکی از امن‌ترین صرافی‌ها محسوب می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید امتیاز خود را به راحتی به کیف پول خود در صرافی دیگری ارسال کنید. بازی هم اکنون امتیاز بازیکنان را از طریق اتریوم و پاپ کوین پرداخت می‌کند و در آینده قصد دارد از توکن‌های دیگری مانند لایت‌کوین و دش نیز پشتیبانی کنند.

دانلود بازی Cryptopop

  • CryptoPop – Earn ETH
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Vweeter Limited
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۴۳ مگابایت

BITCOIN BOUNCE


 

Bitcoin Bounce نسبت به سایر بازی‌های دیگر موجود در این لیست، کمی متفاوت‌تر است، اما همچنان به بازیکنان پاداش‌هایی به شکل ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. با این وجود، به جای اینکه با کسب امتیاز بیشتر، بازی به شما رمزارز پرداخت کند، در پایان هر روز کدها و بلیط‌هایی را برای شرکت در قرعه‌کشی کریپتو ارائه می‌کند.

بنابراین در بازی Bitcoin Bounce دیگر به عنوان جایزه و پاداش، رمزارز دریافت نخواهید کرد، بلکه حتی شانس این را دارید که بیشتر از امتیاز خود نیز ارز دیجیتال دریافت کنید. بازی یک پلتفرمر نسبتا ساده است و در آن مانند تصویر بالا، باید در حین جابجایی در مسیر تعیین شده بازی، تا جایی که می‌توانید امتیاز و بلیط‌های بیشتری کسب کنید.

دانلود بازی Bitcoin Bounce

  • Bitcoin Bounce – Earn Bitcoin
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: THNDR
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۶۹/۶۱ مگابایت

Bitcoin Solitaire


Bitcoin Solitaire یکی از بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی موبایل محسوب می‌شود، زیرا بازی را برای کسب درآمد به بازیکنان ارائه می‌کند که مورد پسند بسیاری است. بازی اساسا یک عنوان کارتی (Solitaire) ساده است، اما چالش اصلی زمان انجام آن است. در واقع هرچه سریع‌تر آن را کامل کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و امتیاز بیشتر به معنای کسب درآمد بیشتر است.

این بازی هم برای تبدیل امتیازات بازیکنان به ارز دیجیتال از Coinbase استفاده کرده تا بازیکنان به راحتی بتوانند امتیازات خود را دریافت کنند.

توسعه دهندگان Bitcoin Solitaire در چند وقت گذشته سخت تلاش کرده‌اند تا تجربه کلی بازی خود را بهبود بخشند. علاوه بر رفع اشکالات، برخی حالت‌های جدیدی نیز به آن ارائه شده تا بازیکنان نهایت لذت را ببرند.

Bitcoin Solitaire هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل برای کسب درآمد محسوب می‌شود و اگر به بازی‌های تک نفره و کارتی علاقه دارید، برای شما مناسب خواهد بود تا در کنار سرگرمی به کسب درآمد نیز بپردازید.

دانلود بازی Bitcoin Solitaire

  • Bitcoin Solitaire – Get Real Bitcoin!
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: PlayDay Studios
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۵۸/۹۲ مگابایت

Crypto Planet


Crypto Planet برخلاف بازی‌های قبلی که عنوان نسبتا ساده‌ای هستند، بیشتر روی گیم‌پلی تمرکز دارد. در این بازی کریپتویی و بلاکچینی، می‌توانید سیاره کریپتو را کشف کنید تا در نهایت کریستال‌های آن را استخراج کنید. درست مانند بسیاری از بازی‌های دیگر موبایل، در این بازی نیز برای کسب امتیاز باید منتظر بمانید و حفار خود را برای چندین ساعت روی کریستال کشف شده خود کار بگذارید تا امتیازات آن را دریافت کنید. هرچه کریستال‌های بیشتری استخراج کنید، صندوقچه‌های بیشتری می‌توانید بخرید و در نهایت ارزهای دیجیتال را در آن‌ها می‌توانید دریافت کنید.

این بازی بلاکچین از یک کیف پول درون بازی پشتیبانی می‌کند که در آن می‌توانید سکه‌های خود را ذخیره‌سازی کنید اما ارز دریافتی خود را به هر کیف پول دیگری می‌توانید انتقال دهید. همچنین بازی در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده اما توسعه‌دهنده آن وعده داده که نسخه iOS نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

دانلود بازی Crypto Planet

  • Crypto Planet
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Fone
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۲۳ مگابایت

Alien Run


Alien Run در بین بازی‌های این دسته، سبک کاملا متفاوتی از گیم‌پلی را ارائه می‌کند و به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی یاد کرد. در این بازی، مانند یک بازی دوبعدی سنتی که در آن شخصیت‌ها از چپ به راست حرکت می‌کنند، باید شخصیت فضایی خود را از سطوح مختلفی عبور دهید. هر پنج سطحی که در بازی به پایان برسانید، مقداری بیت کوین دریافت خواهید کرد.

بازی Alien Run دارای مراحل نسبتا زیادی است، بنابراین فرصت زیادی برای دریافت رمزارز برای بازیکنان وجود دارد.

پس از تکمیل مراحل آموزشی و تمرینی، می‌توانید بازی در ۴ سطح دشواری مختلف آسان، معمولی، سخت و تصادفی انجام دهید. برخلاف عناوین قبلی، Alien Run بیشتر به گیم‌پلی وابستگی دارد و در آن باید کارهای بیشتری از حل پازل‌های مختلف یا بازی‌های کارتی انجام دهید.

دانلود بازی Alien Run

  • Alien Run
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Bitcoin Aliens
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۸/۷ مگابایت

Axie Infinity


از بازی Axie Infinity به عنوان یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت NFT یاد می‌شود. Axie Infinity بر اساس فناوری بلاکچین اتریوم ساخته شده است و گیم پلی نسبتا ساده‌ای دارد.علاوه بر این، به عنوان یک بازی، Axie Infinity به دلیل وجود برخی ویژگی‌های جذاب و بامزه نیز شناخته می‌شود. در واقع، بازیکنان در بازی با موجودات بامزه و دوست‌داشتنی مواجه هستند که می‌توانند آن‌ها را به شیوه‌های مختلفی شخصی‌سازی کنند.این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و از آن زمان تاکنون به یکی از منابع مهم طرفداران کریپتو و بازی‌های ویدیویی برای کسب درآمد تبدیل شده است. هدف اصلی بازی ایجاد هرچه بیشتر موجودات است تا بتوانید آن‌ها را در بازار داخلی آن با سایر بازیکنان به شکل ارز دیجیتال به فروش برسانید.

League of Kingdoms


بازی League of Kingdoms مکانیزم ساده‌ای دارد: شما مالک یک قطعه از نقشه بازی هستید و آن را مدیریت می‌کنید. در نتیجه، شما کنترل کاملی روی اتفاقات بازی دارید. می‌توانید اقتصاد منطقه خود را پرورش دهید، با دیگر بازیکنان علیه سایرین متحد شوید و جنگی را آغاز کنید و کارهای دیگری را می‌توان انجام داد.مهم‌ترین اصلی در بازی League of Kingdoms وجود یک استراتژی است. همچنین منابع بازی نیز محدود هستند، بنابراین به عنوان یک بازی کریپتویی بهتر است از منابع خود به خوبی استفاده کنید.بازی از کیف پول کوین‌بیس پشتیبانی می‌کند و بازیکنان در هر زمان می‌توانند زمین‌ها و منابع خود را به صورت اتریوم معامله کنند.

دانلود بازی League of Kingdoms

  • League of Kingdoms
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: NPLUS ENTERTAINMENT
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۹۴/۵۸ مگابایت

Lost Survivors


Lost Survivors هم یکی از بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی مبتنی بر NFT برای اندروید محسوب می‌شود. همچنین یکی از اولین بازی‌هایی است که به استفاده از فناوری بلاکچین روی آورده است. یک بازی اکشن و ماجراجویی با اشیا بلاکچین که بازیکنان از طریق آن‌ها می‌توانند کسب درآمد کنند.

در این بازی، بازیکنان طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها از جمله آشپزی، چوب بری، استخراج از معادن را می‌توانند انجام دهند و در نهایت، می‌توانند آیتم‌ها و محصولات خود را با سایر بازیکنان خرید و فروش کنند.

به طور کلی، Lost Survivors یکی از برترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های حوزه کریپتو محسوب می‌شود و به خوبی توانسته مورد استقبال مثبت طرفداران قرار بگیرد.

دانلود بازی Lost Survivors

  • Lost Survivors – Island Game
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: InnoGames GmbH
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۲۸۸/۲۰۱۸ مگابایت

Splinterlands


Splinterlands دیگر بازی کریپتویی است که بر اساس فناوری بلاکچین ساخته شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت دیجیتالی جوایزی را دریافت کنند.این بازی تقریبا شبیه به عناوینی مانند Hearthstone و Magic the Gathering است، زیرا در آن‌ها به استراتژی و برنامه‌ریزی نیاز دارید. در Splinterlands نیز به شیوه‌ای مانند بازی‌های قبلی، کارت‌هایی با ویژگی‌ها و قدرت‌های مختلف وجود دارد که با جمع‌آوری آن‌ها، می‌توان با بازیکنان دیگر مبارزه کرد.در Splinterlands هدف اصلی بازیکنان، جمع‌آوری بهترین کارت‌های ممکن یا تشکیل تیم قدرتمندی است که بتوانند با استفاده از تکنیک‌های مختلف خود، حریفان را شکست دهند. در نهایت، اقلام دیجیتال خود را می‌توانند در بازار بازی به فروش برسانند. تراکنش‌های Splinterlands سریع هستند و هزینه‌های مربوط به آن نیز نسبتا کم است.

دانلود بازی Splinterlands

  • Splinterlands
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Splinterlands
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۷/۳ مگابایت

CropBytes


CropBytes نسبت به سایر بازی‌های این لیست متفاوت‌تر است و کاملا به علاقه‌مندان و طرفداران سبک شبیه‌سازی و مدیریت مزرعه پیشنهاد می‌شود. در این بازی، یک زمین کشاورزی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود تا بتوانند آن را مدیریت کنند و باعث پیشرفت آن شوند.در CropBytes بازیکنان می‌توانند مزرعه خود را پرورش دهند، محصولات کشاورزی پرورش دهند، حیوانات مزرعه خود را پرورش کنند و محصولات نهایی را با سایر بازیکنان معامله کنند.

دانلود بازی CropBytes

  • CropBytes: A Crypto Farm Game
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: CropBytes
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۴۸۶/۱۲۷ مگابایت

سوالات رایج درباره بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی

بهترین بازی های کریپتویی اندروید کدامند؟

از بهترین بازی‌های کریپتویی اندروید می‌توان به Cryptopop و Crypto Planet و CropBytes اشاره کرد.

بهترین بازی های کریپتویی آیفون کدامند؟

از بهترین بازی‌های کریپتویی iOS می‌توان به BITCOIN BOUNCE و League of Kingdoms و Splinterlands اشاره کرد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.