۰

دانلود فیلم از یوتیوب بدون استفاده از نرم افزار اضافی

بازدید 1191

امروزه کمترکسی رو میتوان یافت که با دنیای مجازی اشنایی حداقلی را داشته باشد و نام سایت یوتیوب را نشنیده باشد و یا از این سایت استفاده نکرده باشد. سایت یوتیوب یکی از زیرمجموعه های شرکت بزرگ گوگل هست که امروزه بزرگترین بانک کلیپ های ویدیویی بشمار میرود. و تقریبا میتوان هر ویدئویی با هر موضوعی را در این سایت یافت. اما متاسفانه امکان دسترسی به این سایت بدون استفاده از ابزارهای -ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن- برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست و این سایت فیلتر شده است.و اما اگر شما راهی برای دسترسی به این سایت پیدا کردین ما در این مقاله از سایت چند روش ساده را به شما اموزش میدهیم تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به برنامه های اضافی کلیپ های ویدئویی را از از یوتیوب دانلود کنید.

راه اول: روش اولی که ما به شما پیشنهاد میدهیم استفاده از وب سایت http://www.clipconverter.cc هست که شما با مراجعه به این سایت میتوانید به راحتی هر ویدئویی را از یوتیوب دانلود کنید.

برای این کار کافیست پس از مراجعه به سایت ادرس ویدئویی را که قصد دانلود ان را دارید را بطور کامل از نوار ادرس مرورگرتان کپی و در قسمت مربوط به URL این سایت قرار دهید.

در قسمت Conversion Format شما این امکان را دارید که پسوند فایلی را که قصد دانلود ان را دارید را تغییر دهید (برای مثال شما می توانید فایل را به پسوند mp3 تبدیل کنید و ان را بعنواان یک فایل صوتی دریافت کنید) و اگر هم نیازی به تغییر فرمت فایل ندارید فقط بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و سپس بر روی continue کلیک کنید.

wirenab08clipconvertor-youtube3wirenab.ir

در قسمت بعد به شما امکان انتخاب کیفیت مورد نظر شما برای دانلود داده شده است که می توانید کیفیت موردنیاز خود را از بین گزینه های ارائه شده انتخاب کنید.

wirenab08clipconvertor-youtube1wirenab.ir

و در قست file Name نیز می توانید نامی را برای ویدئوی انتخابی مشخص کنید و بر روی دکمه Start کلیک کنید تا عملیات تبدیل و انتقال فایل از یوتیوب اغاز شود و پس از این عملیات بر روی دکمه Download کلیک کنید تا بارگیری فایل اغاز شود.

راه دوم: در روش دوم از وبسایت detURL

این روش یک روش کاملا راحتتر و البته جالب هست که در اون برای دانلود فایل مورد نظر از یوتیوب فقط کافیه به روشی که در تصویر زیر نمایش داده شده است به جای http://www. که در ابتدای ادرس صفحه قرار داره از pwn استفاده کنید. برای مثال کافیه ادرس http://www.youtube.com/watch رو به pwnyoutube.com/watch تغیر بدین. شما به سایت detURL منتقل میشوید و برای دانلود فقط کافیست بر روی لینک دانلود که در زیر اطلاعات فایلی که درخواست دانلود ان را داشتین وجود دارد کلیک کنید تا عملیات بارگیری اغاز شود.

wirenab08deturl-youtube1wirenab.ir

راه سوم: در روش سوم از ss قبل از youtube استفاده می کنیم

در این روش نیز همون طور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید فقط کافیه عبارت ss رو به قبل از کلمه youtube اضافه کنید. برای مثال http://www.youtube.com/watch رابه این صورت تغییر دهید http://www.ssyoutube.com/watch و بر دکمه اینتر را فشار دهید تا به سایت Savefrom.net منتقل شوید.

wirenab08youtube-add-sswirenab.ir

از پنل سمت راست کیفیت مورد نیاز فایل درخواستی خود را انتخاب کنید تا عملیات بارگیری اغاز شود.

wirenab08youtube-add-ss2wirenab.ir

این اموزش هم به پایان رسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.