۰

لومیا ۶۵۰ مایکروسافت رسما معرفی شد؛ فریم فلزی، دوربین ارتقا یافته و قیمت مناسب

بازدید 1177

لومیا ۵۲۰ موفقیت بزرگی برای نوکیا و مایکروسافت بود چرا که با قیمت مقرون به صرفه خود می‌توانست امکانات مورد نیاز را برای کاربران فراهم کند. امروز مایکروسافت لومیا ۶۵۰ را رسما معرفی کرده و امیدوار است همان موفقیت لومیا ۵۲۰ را تکرار کند.

3b776af8-5acf-4fd8-bd3d-70c5bcafc2c4

 گوشی هوشمند جدید مایکروسافت با نام لومیا ۶۵۰ قرار است قیمت مقرون به صرفه‌ای حدود ۲۰۰ دلار داشته باشد. این گوشی از نمایشگر ۵ اینچی و بدنه‌ای آلومینیومی برخوردار است. با اینکه جنس بدنه این دستگاه را مایکروسافت از فلز ساخته اما وزن آن تنها ۱۲۲ گرم و ضخامت آن‌هم ۶.۹ میلی‌متر است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت دوست دارد تا دوران دستگاه‌های ویندوزی سنگین و ضخیم را پایان یافته بداند و با دقت بیشتر به جزییات، گوشی‌هایی مقرون به صرفه بسازد.

از دیگر مشخصات لومیا ۶۵۰ می‌توان به باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین پشتی ۸ و جلویی ۵ مگاپیکسل، فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از درگاه کارتخوان microSD اشاره کرد.

سخت‌افزار این دستگاه از یک پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۱۲ با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و ۱ گیگابایت حافظه رم تشکیل شده است. مایکروسافت همچنین آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل را روی این دستگاه به صورت پیش‌فرض نصب کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.